کد مطلب: ۴۶۰۲۶۲

معرفی سه هدیه برتر ویژه مدیران

معرفی سه هدیه برتر ویژه مدیران

انتخاب هدیه تبلیغاتی برای مدیران بسیار پراهمیت است. هدیه دادن به مدیران باید با در نظر گرفتن تمام جوانب انجام شود که مبادا، مدیر از آن هدیه خوشش نیاید و شرکت در نظر وی منفی شود. اما سؤال آن است که چه چیزی هدیه دهیم؟

این دل نگرانی همواره در سازمان‌ها و شرکت‌ها وجود دارد که در ایام خاص یا رویدادهای ویژه، برای مدیران شرکت‌های همکار خود هدیه مناسب تهیه کنند. برای این کار، از مدت‌ها قبل برنامه می‌ریزند، از سلایق و عواطف مشتری خود کسب اطلاع می‌نمایند تا هدیه‌ای که تقدیم می‌کنند، کاملا مناسب او باشد.

اما همیشه این نکته فراموش می‌شود که مدیران علاقه‌ای ندارند تا شرکت‌های همکار از روحیات و احساساتشان باخبر شوند. زیرا این کار را ضعف در مدیریت یک مجموعه می‌دانند. در نتیجه اکثرا از دریافت هدایایی غیررسمی خوشحال نمی‌شوند. پس بهتر است به‌جای تمام این کارها، از هدایای رسمی که در شأن مقام یک مدیر می‌باشد، استفاده شود.

هدایای رسمی را باید در زمره هدایای تبلیغاتی دانست که در انواع گوناگونی عرضه می‌شوند. انتخاب هر یک از آن‌ها بستگی به بودجه یک سازمان و سلیقه مسئول این کار دارد.

در ادامه این مطلب به معرفی سه هدیه برتر ویژه مدیران می‌پردازیم.

ست مدیریتی، یک هدیه رسمی و اداری

ست مدیریتی تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی است که به منظور هدیه دادن به کارمندان، مدیران و اشخاص خاص استفاده می‌شود. همان‌طور که از نام این هدیه برمی‌آید، کاملا مناسب مدیران یک مجموعه است. ست مدیریتی بسته به انتخاب هر مجموعه می‌تواند شامل اقلام گوناگون از ارزان‌ترین تا گران‌ترین هدایا باشد.

بسیاری از مجموعه‌ها از ست‌های مدیریتی، علاوه بر هدیه دادن به مدیران مجموعه خود؛ برای هدیه دادن به شرکای تجاری، میهمانان ویژه و مشتریان خاص بهره می‌گیرند. ست مدیریتی هنگام برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و رویدادها نیز بسیار پرکاربرد است.

آیا ست مدیریتی فقط برای هدیه دادن به آقایان است؟

یک تصور اشتباه درباره ست مدیریتی آن است که بسیاری معتقدند که از آن فقط برای هدیه دادن به مدیران مرد می‌توان استفاده کرد. اما این کاملا تصور اشتباهی است. ست مدیریتی یک پکیج دلخواهی است که انتخاب وسایل درون آن کاملا اختیاری است و می‌توان متناسب با جنسیت افراد، اقلام درون آن را تغییر داد.

ست‌های مدیریتی شامل چه اقلامی می‌شود؟

بسته به بودجه و سلیقه سازمان‌ها، اقلام ست‌های مدیریتی متفاوت می‌شود. در ادامه با اقلام مناسب ست‌های مدیریتی مناسب آقایان و خانم‌ها آشنا می‌شویم.

هدایای ست‌های مدیریتی مناسب آقایان شامل موارد زیر هستند:

  1. کیف پول
  2. خودنویس
  3. خودکار
  4. سررسید
  5. دفترچه یادداشت
  6. تقویم جیبی
  7. جاسویچی
  8. فلش مموری
  9. چراغ قوه
  10. جاکارتی
  11. کمربند
  12. کراوات
  13. سنجاق کراوات

ست مدیریتی زنانه و اقلامی که می‌توان در آن گنجاند:

  1. کیف پول تمام چرم زنانه
  2. خودنویس
  3. آینه جیبی منقش شده
  4. جاکارتی
  5. ست لوازم آرایشی
  6. جاسویچی
  7. روسری
  8. گل سینه

چند نکته درباره ست مدیریتی

  1. در انتخاب جعبه‌ست مدیریتی دقت کنید. جنس جعبه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در اولین برخورد، ظاهر آن رؤیت می‌شود و سپس داخل آن.
  2. کالای درون جعبه را از اجناس با کیفیت انتخاب کنید. زیرا این هدایا به مدیران یک مجموعه هدیه داده می‌شود.
  3. لازم نیست بر روی تمام هدایا لوگو یا برند مجموعه حک شود.

3r4fdc ، یک هدیه هوشمند

این روزها تمام وسایل ارتباطی دیجیتالی شده و نیاز به شارژ آن‌ها در هر محیط و زمانی تبدیل به یک معضل شده است. البته با اختراع پاور بانک، دغدغه این موضوع تا حد زیادی از بین رفته است. پاور بانک تبلیغاتی یک هدیه ایده آل برای مدیران به حساب می‌آید. جلسات پی‌درپی و رفت‌وآمدهای مکرر، لزوم استفاده از یک پاور بانک برای شارژ کردن وسایل دیجیتالی را حتمی می‌کند.

پارو بانک را هم می‌توان در قالب ست مدیریتی هدیه داد و هم در کنار وسایل دیگر دیجیتالی مانند: فلش مموری تبلیغاتی و اسپیکر تبلیغاتی به مدیران پیشکش کرد.

نکاتی که باید در هنگام هدیه دادن پاور بانک دقت کرد

  1. سبکی و سنگینی پاور بانک مدنظر بسیاری است. پس هنگام سفارش به وزن آن دقت کنید.
  2. محدوده ظرفیت باطری پاور بانک تبلیغاتی نکته دیگری است که باید به آن توجه کرد. هر چقدر باطری پارو بانک ظرفیت بالاتری داشته باشد، سنگین‌تر می‌شود.
  3. تعداد خروجی‌های پاور بانک نیز برای بسیاری مهم است.
  4. حتما آرم و لوگوی مجموعه خود را بر بدنه آن حک کنید.
  5. پاور بانک‌ها در اشکال و رنگ‌های گوناگونی موجود است. چون این هدیه برای مدیران است از اشکال رسمی و رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای انتخاب شود.

جعبه پذیرایی، یک هدیه لوکس

بسیاری از سازمان‌ها ترجیح می‌دهند کمی از تشریفات رسمی خارج شوند و هدیه‌ای نیمه‌رسمی به مدیران و حتی کارمندان خود بدهند. جعبه پذیرایی شاید ظاهر رسمی‌ای نداشته باشد، اما در نوع خود لوکس و متفاوت است.

جعبه‌های پذیرایی در انواع گوناگونی موجود است که انتخاب آن نیز به بودجه هر سازمان برمی‌گردد.

انواع جعبه پذیرایی

جعبه پذیرایی در انواع گوناگونی موجود است که شامل موارد زیر می‌شود:

  1. جعبه پذیرایی با روکش چرمی
  2. جعبه پذیرایی با روکش ترمه
  3. جعبه پذیرایی از جنس چوب
  4. جعبه پذیرایی از جنس شیشه

درون جعبه پذیرایی چه وسایل بگذاریم؟

از آنجایی که جعبه پذیرایی حالت غیررسمی دارد، بیشتر آن را برای مناسبت‌هایی همچون عید، شب یلدا، چهارشنبه‌سوری و مراسمات این چنینی هدیه می‌دهند. معمولا درون آن را با خوراکی تکمیل می‌کنند که می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. شیرینی
  2. شکلات
  3. انواع دمنوش و چای
  4. بسته‌های قهوه، نسکافه و هات چاکلت
  5. آجیل
  6. میوه خشک
  7. باسلوق، قطاب، راحتی و شیرینی‌های از این دسته

oiuyghb

از کجا می‌توان هدایا تبلیغاتی را سفارش داد؟

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش، با ارائه انواع هدایای گوناگون در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای رویدادهای مختلفی همانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند. برای ارتباط با این شرکت می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۴۰۳۰۰۴ تماس بگیرید یا به وب‌سایت این شرکت به آدرس pishkeshgift.com مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.