کد مطلب: ۶۴۷۰۰۷

شاسی بلند مرسدس EQS ۲۰۲۳ امروز معرفی شد

شاسی بلند مرسدس EQS ۲۰۲۳ امروز معرفی شد

مرسدس EQS را در توسکالوزا، آلاباما مونتاژ خواهد کرد، جایی که قرار است شاسی بلند کوچکتر EQE را نیز بسازد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرسدس در سال ۲۰۱۹ EQC را معرفی کرد و از آن زمان وارد بازار شاسی‌بلند‌های الکتریکی شد؛ EQA و EQB کوچکتر در سال ۲۰۲۱ تولید شدند اما اولین خودروی برقی پرسرعتی که روی یک پلتفرم اختصاصی سوار شد، امروز پوشش خود را از دست داده است.

همانطور که از نامش پیداست، شاسی بلند EQS ارتفاع سواری بلندی دارد و اکنون دارای صندلی های ردیف سوم است. قرار بود این نمایش در پکن ظاهر شود، اما به دلیل COVID-۱۹ این نمایش به تعویق افتاده است.

مرسدس قبلاً فضای داخلی را به طور کامل نشان داده است؛ داخل این خودرو اکنون دارای کابینی شیک است و در آن جدیدترین امکانات را می بینیم؛ صفحه نمایش ۵۶ اینچی، به‌علاوه صندلی های ردیف سوم اختیاری که راحتی بیشتری نسبت به عقب‌ترین صندلی‌های GLE دارد.

2023 مرسدس EQS SUV امروز معرفی ش

این خودرو قابلیت آفرود اختصاصی را نیز دارد، حتی یک ویژگی کنترل سرازیری در تپه مهندسی نیز در آن وجود دارد. این خودروی اسپرت دارای سیستم ۴Matic خواهد بود که یک موتور الکتریکی چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد و موتور دیگر محور عقب را تامین می‌کند.

2023 مرسدس EQS SUV امروز معرفی ش

شاسی بلند EQS می‌تواند شیب‌های تند بیش از ۲۰ درجه و کاهش بیش از ۴۰ درجه را بدون آسیب رساندن به زیر بدنه تحمل کند. برای یک آفرود برقی توانمندتر، باید منتظر بمانید تا کانسپت EQG در سال‌های آینده به یک مدل تولیدی تبدیل شود.

2023 مرسدس EQS SUV امروز معرفی ش

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شناخته شده، فرمان ده درجه‌ای چرخ عقب است که از EQS معمولی قرض گرفته شده است تا دایره چرخش را پایین بیاورد. این خودرو دارای ویژگی های مثبی مانند سیستم تعلیق بادی استاندارد، دوربین ۳۶۰ درجه و قابلیت پخش ویدیو برای سرنشینان سمت سرنشین است. دوربینی در داخل خودرو وجود دارد که راننده را زیر نظر دارد و اگر شخصی که پشت فرمان بخواهد کاری انجام دهد، پخش ویدیو به‌طور خودکار متوقف می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.