کد مطلب: ۴۷۹۰۳۲

مقایسه بازدهی بورس، دلار و طلا

سود سهامداران ۳ برابر صاحبان دلار!

سود سهامداران 3 برابر صاحبان دلار!

هرچند در دوره دو ماهه اخیر شاخص بازار سهام روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته اما در مجموع شش ماهه نخست امسال میزان بازدهی شاخص بازار سهام بیش از سه برابر دلار بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هرچند در دوره دو ماهه اخیر شاخص بازار سهام روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته اما در مجموع شش ماهه نخست امسال میزان بازدهی شاخص بازار سهام بیش از سه برابر دلار بوده است.

آن طور که روزنامه دنیای اقتصاد محاسبه کرده، در دوره شش ماهه نخست امسال شاخص‌ کل بورس حدود 212 درصد افزایش را به ثبت رساند و این در حالی بود که در همین بازه زمانی سکه حدود 118 درصد افزایش قیمت داشت و دلار نیز تنها 69 درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بابک

    مهم اینکه سرمایه گذاری در دلار امنیت بالایی داره در مقایسه با بورس، مشابه با امنیت ماشین کادیلاک در مقابل پراید! شما سوار کدومش میشید؟

  • ناشناس

    سود کجا بود همش پریده

  • پویا

    کجا سود داده ؟اونایی که از پارسال پول داشتن سود کردن کسایی مثل من که 3 ماهه با دعوت دولت وارد شدیم همش ضرر کردیم !!
    من 100 میلیون گذاشتم الان 40 میلیون توی ضررم !!!!

  • ناشناس

    مجبورید دروغ بگید دیگ دست خودتون نیست دلار در عرض چند ماه دوبرابر شده بورس در عرض یک ماه نصف خدایی مدرکتون کدوم دانشگاه گرفتین؟

  • محسن

    بهتر است بنویسید سودش رفته تو جیب سفته بازان حقیقی و حقوقی‌های نوسانگیر و دولت. مردم بدبخت که با تبلیغ بی جهت وارد بورس شدند حسابی ضرر کردند. هر چه سود تو سه ماه اول سال کرده بودند تو این دو ماه رفت که هیچ، اصل سرمایه شون هم از دست داره میره.

  • ناشناس

    بله برای سهام های شاخص ساز و دولتی که به غیر از الان همیشه صف خرید هست
    نه سهام هایی که ما بودیم که اکثر سهام ها داغون هست
    من اول سهام حتوکا بودم که با ضرر اومدم بیرون
    الان هم سهام غشهداب که وحشتناک هست
    فقط پول خودم رو می خوام الان پول من نصف شده

  • vaHID

    کسانی که پارسال این موقعها سرمایه گذاری کرده بودنند .بعله اکنون سرمایه ایشان دو برابر می باشد (پتروشیمیوفلزات)این دو گروه بدانندکه تا اخرسال حداقل سرمایه شان حفظ می شود.
    امادیگران………..اله وعلم.

    • رگبار

      توی بورس نمیتونید دیگر پولتان را پس بگیرید تا سهام بشه یک چهارم پولت

  • ناشناس

    کاش میشد شاخص رو خرید!! چه کسی اندازه شاخص سود کرد آخه!!گرفتی ما رو؟

  • محمد تقوی

    بورس متشنج شده متاسفم برای برخی از مسعولین که هیچ اقدامی انجام نمی دهند بازار تازه داشت به نفس می افتاد که جناب ریاست جهوری وعده سورپرایز دادند مردم ترسیدند و دوباره روند نزولی اغاز شد

  • ناشناس

    بابا ببقراری نکنید بورس همیشه خوب بوده برای بلند مدت
    برید همه نمادهارو نگاه کنید توی یک سال بدون استثنا رشد خوبی داشتند .ایراد کار شما اینه که طمع میکنید پولی که حاجت دستتون سرمایه گذاری میکنید ولی گه پولی که حاجت دستتون نیست سرمایه گذاری کنید حداقل تا یک سال هم نگاش نکنید صددرصد از طلا وسکه ودلار بهتره