کد مطلب: ۷۹۶۳۵۶

ممنوعیت‌های ترافیکی روز قدس اعلام شد

ممنوعیت‌های ترافیکی روز قدس اعلام شد

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی روز قدس را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران اظهار کرد: روز جمعه که روز قدس هست، در محل دانشگاه تهران مراسم روز قدس و نماز جمعه برگزار خواهد شد؛ پلیس راهور تهران بزرگ این مراسمات را به صورت ویژه پوشش ترافیکی خواهد داد و البته تمهیداتی را نیز در نظر گرفته است .

وی افزود: از ساعت 9 صبح محدودیت‌های تردد در شمال بلوار کشاورز از تقاطع ولیعصر (عج) تا تقاطع کارگر، از شرق طول خیابان ولیعصر (عج) تا تقاطع جمهوری اسلامی، از جنوب طول خیابان جمهوری اسلامی و از غرب در خیابان کارگر داریم.

رازقی با بیان اینکه در این محدوده‌ها که بیان شد، معابر کلا بسته خواهد شد و ماموران راهور اجازه تردد نمی‌دهند، گفت: ممنوعیت توقف هم از ساعت 12 شب در طول بلوار کشاورز ، طول بلوار حجاب، خیابان ولیعصر (عج) و خیابان کارگر برقرار می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: اگر خودرویی در این مسیرها پارک کند توسط جرثقیل‌ها به نزدیک ترین پارکینگ منتقل می‌شود که به افرادی که در این محدوده‌ها ساکن هستند و یا قصد پارک خودرو دارند توصیه می‌شود حتما در جایی دیگر پارک کنند تا خودروی آنها توسط جرثقیل‌ها به پارکینگ منتقل نشود.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود که افرادی که می‌خواهند به این محل مراجعه کنند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند چرا که تمهیدات و تسهیلات ویژه از سوی تاکسیرانی و اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است و در پایان مراسم نیز در تمامی مقاطع و نقاط تمهیدات لازم را برای انتقال شهروندان در نظر گرفته شده است.

رازقی گفت: افرادی هم که با خودروی شخصی قصد مراجعه دارند باید خارج از محدوده های اعلامی پارک مانند طول خیابان جمهوری در مسیر غرب به شرق در ضلع جنوبی و فرعی ‌هایی که در خیابان جمهوری و خیابان کارگر ضلع غربی هست، پارک کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در محل هایی هم که با برگزاری مراسم فاصله دارند تاکسی در نظر گرفته شده است؛ مانند تقاطع کارگر از بلوار تا میدان انقلاب ، جنوب از تقاطع جمهوری کارگر تا میدان انقلاب ، بخش غربی از تقاطع نواب ـ آزادی تا میدان انقلاب و در بخش شرقی از تقاطع ولیعصر (عج) تا نزدیک میدان انقلاب تاکسی ها وظیفه انتقال شهروندان را بر عهده دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.