فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۱۳۰۵۱

چند روز باید منتظر باشیم تا سایت ما به منبع درآمدی تبدیل شود؟

چند روز باید منتظر باشیم تا سایت ما به منبع درآمدی تبدیل شود؟

اصلی‌ترین هدف در طراحی فروشگاه اینترنتی، کسب درآمد است. اما در دیگر سایت‌های شخصی، خبری یا آموزشی، کسب درآمد مطرح نیست و بیش‌تر به فکر ایجاد اعتبار و ارزش در میان مردم هستند.

چقدر طول می‌کشد تا از سایت اینترنتی به درآمد برسیم؟ این اولین سؤالی است که هر فردی با تصمیم به راه‌اندازی سایت از خود می‌پرسد. اصلی‌ترین هدف در طراحی فروشگاه اینترنتی، کسب درآمد است. اما در دیگر سایت‌های شخصی، خبری یا آموزشی، کسب درآمد مطرح نیست و بیش‌تر به فکر ایجاد اعتبار و ارزش در میان مردم هستند.

با این‌حال باتوجه‌به فضای رقابتی شدید در اینترنت، هر فردی پس از ساخت سایت فروشگاهی با هر نوع کاربری، در تلاش برای به ثمر رسیدن آن است. برای پاسخ قطعی به اینکه چقدر طول می‌کشد تا از سایت اینترنتی به درآمد برسیم باید مدت‌زمان مورد نیاز هر مرحله یعنی از ساخت سایت تا فعالیت در آن بررسی شود.

با این‌ وجود به‌عنوان یک نکته باید گفت که هیچ‌گاه زمان قطعی و مشخصی برای این سؤالتان نخواهید یافت. تنها با آگاهی و انجام چندین نکته می‌توانید این بازه زمانی را بسیار کوتاه‌تر از آنچه که فکر می‌کنید تبدیل کنید.

مرحله اول- ساخت سایت چقدر طول می‌کشد؟

اولین گام برای رسیدن به این مسیر، درست‌کردن سایت است. معمولاً افرادی که به فکر ایجاد درآمدزایی از طریق سایت هستند، در این مرحله با دغدغه‌های زیادی روبرو می‌شوند که زمان رسیدن به درآمدزایی از سایت اینترنتی را به عقب می‌اندازد. همان‌طور که می‌دانید برای داشتن سایت به افرادی که در زمینه طراحی سایت مهارت دارند باید مراجعه کنید تا کار طراحی سایت را برای شما انجام دهند.

23 1

با این روش نه‌تنها هزینه طراحی سایت را شامل می‌شود؛ بلکه زمان زیادی طول می‌کشد تا سایت از این طریق طراحی شود و به دست شما برسد. درنتیجه این روش برای شمایی که در رسیدن به درآمدزایی از سایت اینترنتی عجله دارید، مناسب نیست. بااین‌وجود چاره چیست؟

روشی در ادامه به شما معرفی خواهد شد که این مرحله را برای شما در طی چندین دقیقه خلاصه می‌کند! با استفاده از سایت فروشگاه ساز پرتال می‌توانید به‌صورت رایگان سایت خود را تنها با چند کلیک طراحی کنید. این ابزار تمام امکانات لازمی که برای سایت خود نیاز دارید را برای شما فراهم آورده است.

حال که سایت خود را شخصاً با استفاده از سایت ساز ساخته‌اید، نوبت به رسیدن به پاسخ این سؤال است که چقدر طول می‌کشد تا از سایت اینترنتی به درآمد برسیم؟

مرحله دوم- تولید محتوای سایت

هرچقدر که در مرحله اول در زمان شما صرفه‌جویی شد، در این مرحله باید آن را جبران کنید. محتوای سایت ارزشمندترین ابزاری است که به درآمدزایی سایت شما کمک می‌کند؛ زیرا کاربران با محتوایی که در سایت قرار می‌دهید به سایت جذب می‌شوند و به مشتریان شما و منبع درآمد تبدیل می‌شوند.

اختصاص دادن ساعت زیادی برای تولید محتوای متنی، عکس، فیلم و … در نتیجه کار تأثیرگذار خواهد بود؛ بنابراین هر میزان ساعاتی که بر روی این مرحله وقت صرف کنید، بیهوده نخواهد بود. بااین‌حال باید توجه داشته باشید که محتوای سایت در صورتی شما را به رسیدن به درآمدزایی نزدیک می‌کند که به طور مداوم و منظم، آن‌ها را به‌روزرسانی کنید و قرار دهید. این در حالی است که جذاب بودن آن‌ها نیز به نوبه خود مهم هستند. در این صورت است که مشتریان به‌خاطر فعال‌بودن سایت به آن اعتماد می‌کنند و به سایت و یا فروشگاه اینترنتی شما جذب می‌شوند و خرید می‌کنند.

در نتیجه تنها با ساختن سایت و قراردادن محتوای اولیه، پول برای شما به وجود نمی‌آید. پیشنهاد این است که هرروزه سایت خود و محتوایی که قرار است در آن قرار دهید را بررسی کنید. همچنین برای مدیریت سایت خود و نظم دادن به آن باید ساعات جداگانه‌ای را در نظر داشته باشید. برای منظم شدن در انجام تمام این کارها در طول زمان می‌توانید در برنامه‌ریزی دقیقی را انجام دهید تا وقت برای کارهای دیگرتان نیز باقی بماند.

مرحله سوم- انجام تبلیغات

در این گام شما با تبلیغاتی که از طریق روش‌های مختلف انجام می‌دهید به هدف اصلی خود یعنی درآمدزایی خواهید رسید؛ زیرا هرچه تبلیغات شما تأثیرگذارتر و متفاوت‌تر باشد، مشتریان بیش‌تری را می‌توانید در لحظه اول به خود جذب کنید. برای تبلیغات باید استراتژی خاصی را در این زمینه در پیش بگیرید تا در زمان کم‌تری به خواسته خود برسید. بااین‌وجود این مرحله زمان زیادی را برای تأثیرگذاری نهایی خود نیاز دارد.

سایت ساز پرتال کمکی برای رسیدن به درآمدزایی از طریق سایت اینترنتی

سایت ساز پرتال نقش ابزاری پایه‌ای در مسیر اینکه چقدر طول می‌کشد تا از سایت اینترنتی به درآمد برسیم را ایفا می‌کند. برای هرچه زودتر رسیدن به درآمد بهتر است وقت را تلف نکنید و همین حالا در پرتال ثبت‌نام کنید و سایت را مطابق باسلیقه خود طراحی کنید. برای اطمینان از رضایت عملکرد سایت نیز به‌صورت ۷ روز می‌توانید از آن رایگان استفاده کنید. در نهایت مطابق با تعرفه طراحی سایت هزینه سالیانه آن را می‌پردازید تا از خدمات پشتیبانی آن بهره‌مند شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.