کد مطلب: ۴۵۱۴۰۲

مهلت پذیره‌نویسی در صندوق‌های ETF تمدید شد

مهلت پذیره‌نویسی در صندوق‌های ETF تمدید شد

وزارت اقتصاد با توجه به استقبال مردم از واگذاری واحدهای صندوق واسطه‌گری مالی یکم، مهلت خرید واحدهای این صندوق را، تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه مورخ ۹۹/۳/۱ تمدید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزارت اقتصاد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به استقبال مردم از واگذاری واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق واسطه‌گری مالی یکم (etf)، مهلت خرید واحدهای این صندوق را، تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه مورخ یکم خرداد ۱۳۹۹ تمدید کرد.

بنا بر این گزارش، پیش از این، ساعت ۲۴ روز جاری به عنوان پایان مهلت پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق واسطه‌گری مالی یکم (etf) اعلام شده بود.

وزارت امور اقتصادی و دارایی، از تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ باقیمانده سهام دولت در سه بانک صادرات، تجارت و ملت و دو شرکت بیمه البرز و اتکائی امین را از طریق صندوق واسطه‌گری مالی یکم (etf) در حال عرضه دارد.

بر اساس این گزارش، حداکثر مبلغ پذیره‏‌نویسی واحدهای صندوق واسطه‌گری مالی یکم برای هر ایرانی دو میلیون تومان و حداقل ۱۰ هزار تومان است و مردم با خرید سهام شرکت‌های دولتی، می‌توانند از مزایای تخفیف حداقل ۳۰ درصدی واحدهای این صندوق بهره‌مند شوند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام من برای دخترم از برنامه آپ ثبت نام کردم ولی نمی دانستم که خاله ش هم براش ثبت نام کرده درواقع بایک شماره ملی دوبار ثبت نام شده آیا پول دومین ثبت نام رو برمیگردونن؟

  • ناشناس

    دوست عزیز من 4 شنبه از طریق مفید ثبت سفارش کردم هنوز پولم تو حالت بلوک هست
    و 5 شنبه فک کردم دیگ از سامانه مفید نمیشه با موبایل بانک تجارت خرید کردم موفق هم بودحالا طبق اینک هر کد ملی 2 تومن بیشتر نمیتونه داشته باشهکدوم حالت پول من قراره برگشت بخوره بنظرتون؟

    • ناشناس

      پول ما هم بلوکه شده هنوز برنگشته

  • ناشناس

    چه زمان اطلاع میدن که چقدر سهم به هر کسی تعلق گرفته؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    فارابی پول را بلوکه کرد ما هم باخیال راحت دیگه از طریق لانک اقدام نکردیم حالا میبینم پول برگشته یعنی چی

  • جاهدی آذر

    با سلام
    لطفاً تمدید کنید خیلی از افراد قشر ضعیف جامانده است لذا برای رعایت حال ضعیفان که امکانات استفاده از ابزارها را نداشته اند تمدید لازم است.
    اگر شعار دولت حمایت از عموم اقشار است تمدید لازم است. والاً ..‌….!

  • ناشناس

    سلام لطفا تمدید کنید ممنون

  • ناشناس

    سلام لطفا تمدید کنید خواهش میکنم

  • eli

    سلام
    منو داداشم توی سایت پذیره نویسی اسم نوشتیم وخرید کردیم حالا چطوری بفهمیم سودمون چقد شده؟راستش اصلا سردر نمیارم میشه یکی راهنماییم کنه؟ مررسی

  • ناشناس

    این چه نظر و ثبت شکایتی که اگه صلاح دونستین و خودتون تایید کردین ، ثبت و قابل مشاهده بشه. ای هواررررر

  • م ب

    اولا تعداد خودروها رو از روز اول باید اعلام می کردند دوما فقط به سرپرست خانواده ( هر خانواده یک خودرو ) می دادند سوما وجه خودرو رو باید همون اول بگیرند که هرکس هم که وجه خودرو ر و ندارد ثبت نام نمی کرد که تعداد ثبت نام کنندگان الکی زیاد نمی شد چون بیشتر ثلت نام کنندگان وجه خودرو رو نداشته فقط به این امید که نامشون دربیاد و یه مبلغی رو از دلالان بگیرند و برند کنار وباز روز از نو روزی از نو و قیمت خودرو بالاتر هم برود و همون دلال بازی ها که باشد هیچ و بیشتر هم بشود