کد مطلب: ۲۸۱۸۹۵

باکس آفیس

موزیکال ماما میا بالاتر از هتل ترانسلیوانیا پرفروش‌ترین فیلم شد

موزیکال ماما میا بالاتر از هتل ترانسلیوانیا پرفروش‌ترین فیلم شد

موزیکال کمدی «ماما میا! دوباره شروع کنیم» پرفروش‌ترین فیلم این روزهای باکس آفیس شد. این هفته این فیلم تازه‌اکران ۵۵ میلیون و ۴۲۴ هزار دلار فروخت و موفق شد به فروش بیشتری از «هتل ترانسیلوانیا ۳» دست پیدا کند.

«ماما میا! دوباره شروع کنیم» (Mamma Mia! Here We Go Again)، فیلم دوم سری «ماما میا» نمایش خود را از این هفته شروع کرد و توانست در ۳،۳۱۷ سالن به فروش ۵۵ میلیون و ۴۲۴ هزار دلار دست یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دومین فیلم پرفروش هفته جنایی اکشن «اکولایزر ۲» (The Equalizer 2) بود که پس از پایان هفته اول اکرانش ۵۰ میلیون و ۲۳۱ هزار دلار فروخت و با پشت سر گذاشتن انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا ۳» دومین فیلم پرفروش هفته شد.

انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی» (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation) در این هفته کاهش فروش ۲۷ میلیون و ۶۸۷ هزار دلار را تجربه کرد و با فروش هفتگی ۳۸ میلیون و ۹۸۴ هزار دلار با دو پله سقوط در جدول فروش هفتگی در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

«مرد مورچه‌ای و زنبورک» (Ant-Man and the Wasp) که تازه‌ترین فیلم ابرقهرمانی مارول است، با فروش ۲۶ میلیون و ۲۲۵ هزار دلار در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت.

فیلم پنجم جدول پرفروش‌ها، «شگفت‌انگیزان ۲» (Incredibles 2) با فروش هفتگی ۱۹ میلیون و ۸۰۸ هزار دلار بود. فیلمی که پس از چهار هفته اکران توانست از مرز ۵۶۵ میلیون دلار بگذرد.

فیلم‌های پرفروش هفته بیست و نهم باکس آفیس، ۲۵۰ میلیون و ۳۵۸ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته بیست و هشتم ۴ درصد افزایش فروش داشتند.

آفیس ۲۰ ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.