کد مطلب: ۵۲۸۷۵۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

میزان فروش نفت ایران به کره چقدر است؟

میزان فروش نفت ایران به کره چقدر است؟

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران می‌گوید: «در حال حاضر هیچ مبادله نفتی با کره جنوبی نداریم و در آینده هم باید ببینیم تقاضای کره‌ چند بشکه در روز است.»

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق آخرین آمارهای اعلامی، میزان فروش نفت ایران درحالی به ۱۸۰ هزار بشکه در روز رسیده که این میزان تا پیش از شروع فعالیت دولت دوم حسن روحانی ۲٫۲ میلیون بشکه بوده است. در همین حال قرار بوده در ماه مارس میزان فروش نفت ایران به چین به ۸۵۰ هزار بشکه در روز برسد. حالا سوال اینجاست آیا کره هم می‌تواند مانند چین با خریدن نفت به ایران کمک کند؟

قبلا چقدر به کره نفت می‌فروختیم؟ یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران در این باره می‌گوید: «میزان فروش نفت ما به کره جنوبی روزانه ۳۶۰ هزار بشکه و در کمترین حالت ۹۰ هزار بشکه بوده است.»

اما صادرات نفت در حال حاضر به کره جنوبی چقدر است؟ رضا پدیدار می‌گوید: «در حال حاضر هیچ مبادله نفتی با کره جنوبی نداریم.»

او در پاسخ این پرسش که آینده معامله نفتی با کره‌ای‌ها چه می‌شود؟ پاسخ می‌دهد: «در حال حاضر به خاطر تحریم‌ها، امکان فروش نداریم و آماری از میزان درخواست آنها هم موجود نیست اما باید ببینیم کره، چه میزان نفت درخواست می‌کند.»

آیا سفر نخست وزیر کره جنوبی به ایران کمکی به افزایش فروش نفت ایران می‌کند؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام و احترام دولت فقط چشم به جیب مردم جامعه گرفتار تورم دوخته است که سهام پالایش یکم را از ارزش واقعی خود بالاتر واگذار نموده است حالا بعد از ۷ماه سهامداران بورس ۲۵درصد ضرر و زیان رسانده است به فروش نفت بر خارج کشور فکری نمی‌کند…