کد مطلب: ۳۷۵۱۹۰

۵ نماد بورسی که امروز (آماده معامله) اعلام شدند

5 نماد بورسی که امروز (آماده معامله) اعلام شدند

براساس پیام‌های منتشر شده از ناظر سهام درباره 12 نماد بورسی، پنج نماد امروز با استفاده از مكانيزم حراج آماده به انجام معامله هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس امروز با اینکه در ابتدای شروع کار خود روند مثبتی را در پیش گرفته بود اما پس از گذشت دقایقی با افت روبه‌رو شد و با افت 728 واحدی معادل 0.43 درصدی در سطح 211 هزار و 017 واحدی قرار گرفت.

«وانصار2»: نماد معاملاتي شرکت بانک انصار (وانصار2) بر اساس مصوبه شوراي‌عالي هماهنگي اقتصادي (سران سه قوه) در خصوص چارچوب ادغام بانک‌ها و موسسات اعتباري وابسته به نيروهاي مسلح در بانک سپه مبني بر اجازه انجام معامله در خارج از ساعت معاملاتي و در نماد (وانصار2) آماده سفارش‌گيري است. شرايط ورود سفارش براي سهامداران وابسته به نيروهاي مسلح به شرح ذيل است:

- دوره اخذ سفارش توسط کارگزاران از تاريخ 25 اردیبهشت ماه سال 98 الي 29 اردیبهشت ماه سال 98 است.

- نوع سفارش فروش از نظر اعتبار زماني، سفارش بدون محدوديت زماني است.

- قيمت تقاضاي به قيمت هر سهم مبلغ 2086 ريال است.

- دوره زماني ورود سفارش‌هاي فروش پس از بازگشايي نماد معاملاتي از ساعت 13 و 30 دقیقه الي 13 و 50 دقیقه در تمامي جلسات رسمي معاملاتي امکان‌پذير است.

«دپارس1»: نماد معاملاتي شركت پارس‌ دارو (دپارس1) با توجه به تغييرات بيش از 20 درصدي قيمت سهام، تا پايان جلسه معاملاتي در وضعيت سفارش‌گيري قرار مي‌گيرد و ادامه معاملات از ابتداي روز معاملاتي بعد و در دامنه نوسان قيمت روزانه ادامه خواهد يافت.

«سهگمت»، «سخزر»، «سخزرح» و «وتوسح»: در پايان معاملات امروز شركت هاي سيمان هگمتان (سهگمت)، سيمان خزر (سخزر) جهت برگزاري مجمع عمومي عادي سالانه به منظور تصويب صورت‌هاي مالي، حق تقدم شركت سيمان خزر (سخزرح) با توجه به توقف نماد اصلي، حق تقدم شركت سرمايه‌گذاري توسعه شهري توس گستر (وتوسح) با توجه به پايان مهلت پذيره‌نويسي متوقف خواهند شد.

«خلنت»: نماد معاملاتي شركت توليدي لنت ترمز ايران (خلنت) پس از برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق‌العاده مبني بر انتخاب اعضاي هيات‌مديره با محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج آماده انجام معامله است، همچنين ادامه معاملات در نماد مذكور در دامنه مجاز نسبت به قيمت مرجع (قيمت كشف شده در حراج) امكان‌پذير است .

«سنيرح»: نماد معاملاتي حق تقدم شركت سيمان سفيد ني ريز (سنيرح) با توجه به بازگشايي نماد اصلي بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج آماده انجام معامله است.

«غشاذر»: نماد معاملاتي شركت شير پاستوريزه پگاه آذربايجان غربي (غشاذر) پس از برگزاري مجمع عمومي عادي سالانه بدون تقسيم سود نقدي بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج آماده انجام معامله است.

«سنير» و «سفار»: نماد معاملاتي شركت هاي سيمان سفيد ني ريز (سنير)، سيمان فارس (سفار) پس از برگزاري مجمع عمومي عادي سالانه مبني بر تقسيم سود نقدي بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج آماده انجام معامله است.

«چكارن»: نماد معاملاتي شركت كارتن ايران (چكارن) با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه ب با محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج آماده انجام معامله است، همچنين ادامه معاملات در نماد مذكور در دامنه مجاز نسبت به قيمت مرجع (قيمت كشف شده در حراج) امكان‌پذير است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.