کد مطلب: ۲۸۳۷۲۳

آمار فروش سینما

هزارپا پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۳۹۷

هزارپا پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۳۹۷

«هزارپا» این هفته نیز برای چهارمین هفته متوالی صدرنشین مطلق جدول فروش هفتگی بود و با فروش ۴ میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان مجموع فروش خود را به ۱۶ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان رساند.

فیلم کمدی «هزارپا» تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر مخاطب داشته است و توانسته در کمتر از یک ماه به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۹۷ دست یابد. فروش هفتگی «هزارپا» همچنان فوق‌العاده و نشان‌دهنده خیز برداشتن این فیلم برای شکستن رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، «خاله قورباغه» در ادامه روند رو به رشد خود، این هفته نیز افزایش فروش داشت و با عبور از فیلم کمدی «تگزاس»، خود را به رتبه دوم جدول فروش هفتگی رساند. این فیلم تنها نماینده فیلم سینمایی کودک روی پرده است که هر هفته نسبت به هفته گذشته با استقبال بیشتری روبرو شده است. همچنین «خاله قورباغه» در میان فیلم‌های در حال اکران تنها فیلمی‌ست که نسبت به هفته گذشته افزایش فروش داشته است.

رتبه سوم جدول نیز متعلق به فیلم کمدی «تگزاس» با فروش هفتگی ۳۹۶ میلیون تومان است. فیلم «تگزاس» تا به اینجا عنوان سومین کمدی پرفروش سال را در اختیار دارد. از نکات قابل توجه درباره «تگزاس» فروش هفتگی بیش از ۳۰۰ میلیون تومانی آن پس از پانزده هفته اکران است.

این هفته دو فیلم روی پرده سالن‌های سینما رفتند. «کاتیوشا» ساخته علی عطشانی فیلمی‌ست کمدی که در اولین هفته اکران خود با فروش ۳۷۰ میلیون تومان فروش نسبتا خوبی را تجربه کرد و در جایگاه چهارم جدول فروش قرار گرفت. فیلم «من دیوانه نیستم» نیز در اولین هفته اکرانش با وجود حضور چهره‌های محبوب سینمای کمدی ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شد و با فروش ۱۲۴ میلیون تومان در جایگاه هفتم جدول جای گرفت. «من دیوانه نیستم» فیلمی اجتماعی با درون‌مایه کمدی است.

«هزارپا» در ادامه رکوردشکنی‌های خود با فروش ۴ میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان، مجموع فروش خود را به ۱۶ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان رساند و توانست در کمتر از یک ماه به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۹۷ دست یابد. رکوردی که پیش‌تر در اختیار فیلم مصادره با مجموع فروش ۱۵ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان بود.

  • بیشترین افزایش فروش نسبت به هفته گذشته، فیلم «خاله قورباغه» با افزایش فروش ۷۶ میلیون تومان
  • بیشترین کاهش فروش نسبت به هفته گذشته، فیلم «هزارپا» با کاهش فروش ۷۰۰ میلیون تومان

۱۰ فیلم پرفروش هفته نوزدهم سینمایی سال ۱۳۹۷، ۷۰۰ میلیون تومان نسبت به هفته هجدهم فروش کمتری داشتند و در ۷۰۵ سالن سینما در مجموع ۶ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان فروختند.

فروش سینمای ایران ۳ ۹ مرداد ۹۷

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.