کد مطلب: ۴۴۰۲۶۷

هشدار جهانگیری به ۵ استاندار درباره وقوع سیل

هشدار جهانگیری به ۵ استاندار درباره وقوع سیل

معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر بر ضرورت آمادگی همه جانبه آنان برای مدیریت بارش‌ها و مهار سیل تاکید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر بر ضرورت آمادگی همه جانبه آنان برای مدیریت بارش‌ها و مهار سیل تاکید کرد.

وی در این تماس‌های تلفنی که صبح امروز (یکشنبه) انجام شد، با اشاره به بارش‌های شدید و احتمال جاری شدن سیل، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها، از استانداران این استان‌ها خواست، پیش بینی‌های لازم را انجام دهند تا خسارات و آسیب‌ها به منازل مسکونی و زیرساخت‌ها به حداقل ممکن کاهش یابد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در این تماس‌های تلفنی در جریان آخرین تعداد مبتلایان، بهبود‌یافتگان و جانباختگان بیماری کرونا در این استان‌ها قرار گرفت و از آخرین اقدامات برای مدیریت و مقابله با این بیماری و نیاز‌های هر استان به امکانات و اقلام بهداشتی و درمانی مطلع شد.

استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر نیز در این تماس‌های تلفنی، گزارشی از آخرین وضعیت بارش‌ها ارائه کردند و از آمادگی استان برای مدیریت سیل و کمک رسانی به سیل زدگان خبر دادند.

استانداران این پنج استان همچنین به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان در مقابله با ویروس کرونا پرداختند و توضیحاتی در خصوص تعداد افراد بستری، ترخیص شدگان و جانباختگان ارائه کردند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین پیش از تماس با این استانداران، در مکالمه تلفنی با رییس سازمان هواشناسی، از آخرین وضعیت شرایط جوی کشور و پیش بینی بارش‌ها در روز‌های آینده مطلع شد و از این سازمان خواست هشدار‌ها و توصیه‌های لازم را به صورت مستمر به مردم و مسئولین اطلاع رسانی کند تا تمهیدات لازم اندیشیده و از میزان بروز خسارات کاسته شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.