خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۶۴۴۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس در هفته بعد / ۵ نشانه مثبت ماندن روند بازار سهام

پیش‌بینی بورس در هفته بعد / 5 نشانه مثبت ماندن روند بازار سهام

تداوم نیاز دولت به کسب درآمد از بازار سهام در سال 1400 ، بازگشت سیاست عرضه اولیه، پیش‌بینی افزایش فروش نفت ایران، اعلام رشد مثبت اقتصادی برای کشور و اخبار مربوط به بازگشت بایدن به برجام هرکدام سیگنال‌های مثبتی برای بازار سهام هفته بعد هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تداوم نیاز دولت به کسب درآمد از بازار سهام در سال 1400 ، بازگشت سیاست عرضه اولیه، پیش‌بینی افزایش فروش نفت ایران، اعلام رشد مثبت اقتصادی برای کشور و اخبار مربوط به بازگشت بایدن به برجام هرکدام سیگنال‌های مثبتی برای بازار سهام هفته بعد هستند.

مهمترین اخبار چند روز اخیر که احتمالا هفته آینده برای بازار سهام سیگنال مثبت محسوب شوند، عبارتند از:

ـ دیروز لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ از طرف دولت به مجلس داده شد. لایحه‌ای که نشان می‌دهد دولت سال آینده هم حساب ویژه‌ای روی بورس باز کرده و می‌خواهد ۹۵ هزار میلیارد تومان از بازار سرمایه درآمد داشته باشد.

ـ سازمان بورس اوراق بهادار اعلام کرد: به اطلاع کلیه سهامداران، فعالین و کارگزاران محترم می‌رساند از روز سه‌شنبه مورخ 1399/09/18 در پنج دقیقه پایانی زمان پیش‌گشایش بازار (از ساعت ۸:۵۵ تا ۹) امکان هرگونه حذف یا ویرایش سفارش‌های وارده قبلی تا زمان گشایش بازار امکان‌پذیر نیست.

ـ رشد اقتصادی در تابستان سال‌جاری پس از ۹ فصل از سطح زیر صفر خارج شد و به رقم ۲/ ۰ درصد رسید که در صورت تداوم این رشد در فصل آینده، می‌تواند به معنای پایان رکود باشد.

ـ رئیس جمهور گفت: همه امکانات خود را بسیج کرده‌ایم و شرایط را مناسب می‌دانیم که سال آینده فروش نفت را افزایش دهیم که پیش بینی ما فروش بیش از ۲ میلیون بشکه نفت و میعانات است.

ـ وزیر بهداشت از مقدمات انعقاد قرارداد تولید مشترک واکسن کرونا با یکی از کشورها خبر داد و دیگر مسیرهای پیش‌بینی شده برای تامین این واکسن را تشریح کرد.

در کنار این اخبار، در هفته اخیر عرضه اولیه چخزر نیز انجام شد. این درحالیست که چند ماهی بازار سهام عرضه اولیه‌ای نداشت.

همچنین محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سهام در رابطه با بورس هفته بعد گفت: شاخص کل محدوده‌های مقاومتی خود را پشت سر گذاشته و روند صعودی بازار سهام شروع شده است. هفته بعدی نیز به روند بازار سهام مثبت است.

آیا بازار سهام این بار هم طبق انتظار عمل خواهد کرد و به روند صعودی خود ادامه می‌دهد؟

آخرین پیش‌بینی‌ها از بازار سهام را در صفحه پیش‌بینی بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حاتم صفری بیرانوند

    باسلام برکارگزارسهام عدالت به این هم میگیدعدالت اگرعدالت هست آقای کارگزاربانک ملی وصادرات من تجارت نیوز من دوتاسهام سیدرسداول فروختم چرابدون ثبت نام سیدرسددوم سیدرسددوم هم فروختیدبه این کاریعنی چی چراسهام دونفره رابدون اجازه فروختیدمن ازشماشاکیم سیدرسددوم نمیفروختم چرااین کاراراکردیدمن خب نداشتم بقران دیروززدم سیستم میگه دوتاسیدرسدهرنفرفروختن من ازسجام ثبت کردم شماره شعبا همه نمی‌فروشم سیدرسددومم رابخداهاج واج ماندم برای این کار که بدون اجازه یاثبت متعسقم برایتان آقایان کارگزاربانک ملی .صادرات تازه آمدن دویست پنجاهزاربانک صادرات ازم برگشت هم زدن اقااین کاریعنی چی

  • ناشناس

    بورس هیچ سودی نداره بهتره تا دیر نشده سرمایه ها تون خارج کنید امیدی به بازار بورس نیست.

  • ناشناس

    با سرمایتون خودتون کار کنید چرا باید به بورس یا بانک وابسته باشید . به خدا بعد به خودتون متکی باشید.

  • ناشناس

    همه چی دست به دست هم داده برای رشد بورس و رفع ضررها و رسیدن به سود . هفته دیگه مثبت و هرچه جلوتر بریم اوضاع بهتر میشه

  • مرتضی

    اگر همه با هم باشیم و کسی برای فروش سهام اقدام نکنه هر روز مثبت ایم. مثبت و منفی ها از بهشت و جهنم نمیاند. ما هستم که با درست کردن صف فروش ، تو سر، سهم خودمان می زنیم و به خودمان و بقیه سهامداران ضرر می زنیم. همه نفروشن کمی تحمل کنند دیدشان بلند مدت باشه ، بدترین سهم ها ، بهترین سهم ها می شوند.

  • ناشناس

    سلام حتما پالایشی بخریید که سود خوبی خواهید کرد

  • ناشناس

    باسلام بزرگواران بدلیل بالا رفتن قیمت نفت حتما پالایشی بخریید سود خوبی گیرتون میاد

  • ناشناس

    من میگم شتران،با دی بگیرد ،خیلی میخوام بره بالا

  • ناشناس

    بورس کلی سود به آدم میده، ولی باید بدونی کی فرست خروش،یا خروج میده،* (ما که نمی دونیم )*ما که ندیدیم، ولی در کل پول و از ارزش می ندازه.اگه بلدی بازی کن .

  • حسین

    دیروز لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ از طرف دولت به مجلس داده شد. لایحه‌ای که نشان می‌دهد دولت سال آینده هم حساب ویژه‌ای روی بورس باز کرده و می‌خواهد ۹۵ هزار میلیارد تومان از بازار سرمایه درآمد داشته باشد.این نشانه مثبت نیست نشانه یک کلاهبرداری دیگر است