کد مطلب: ۴۱۴۵۶۴

هفت‌تپه به چرخه کار و تولید بازگشت

هفت‌تپه به چرخه کار و تولید بازگشت

مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار، با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به چرخه کار و تولید بازگشته است، گفت: حقوق مهرماه کارگران حداکثر تا پایان آذرماه پرداخت شود.

مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار، با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به چرخه کار و تولید بازگشته است، گفت: کارفرما متعهد شد ارتقای شغلی کارگران در کمیته طرح طبقه‌بندی مشاغل را بررسی کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ کریم یاوری درباره آخرین وضعیت تولید و کار در هفت‌تپه اظهار داشت: طی جلسات متعدد در فرمانداری و محل کارگاه هفت‌تپه و شوش، کارفرمای کشت و صنعت نیشکر پذیرفت تا حقوق مهرماه کارگران حداکثر تا پایان آذرماه پرداخت شود.

وی با بیان اینکه طبق وعده کارفرما، حقوق آبان ماه کارگران حداکثر تا ۱۰ دی‌ماه پرداخت شود، ادامه داد: بازنشسته‌ها طی سه قسط حق سنوات و مزایای قانونی خود را دریافت کنند.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار، با بیان اینکه همچنین کارفرما متعهد شده عناوین شغلی و ارتقای کارگران را در کمیته طرح طبقه‌بندی مشاغل بررسی و بر اساس قانون اقدام نماید، افزود: قرار شد لباس و کفش کار ایمنی برای کارگران در موعد مقرر تامین شود.

یاوری با بیان اینکه مقرر شد حق غذای کارگران با ۱۰۰ درصد افزایش به پنج هزار تومان افزایش یابد، گفت: هم‌اکنون وقت آن است با توجه به تاخیر پیش آمده در برداشت نیشکر، کارگران با تمام توان نسبت به وظائف خود اقدام کنند تا برداشت محصول دچار مشکل نشود و کارگران از حاصل دسترنج و کار خود معیشت خانواده هایشان را تامین کنند.

این مقام مسئول همچنین تاکید کرد: اساس کار باید کاشت، داشت و برداشت به موقع باشد تا منبع پرداخت مطالبات کارگران با مشکل روبرو نشود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.