کد مطلب: ۱۳۴۹

همراهان برزیلی مدیران خودرو مشخص شدند

مدیران خودرو حامی رسمی تیم ملی فوتبال، امروز در مراسمی اسامی برندگان قرعه کشی جام جهانی را اعلام کرد. در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و نمایندگان مدیران خودرو، اصحاب رسانه و مشتریان فن کلاب این شرکت برگزار شده، به قید قرعه 11 نفر برای سفر به برزیل انتخاب شدند. بر اساس

مدیران خودرو حامی رسمی تیم ملی فوتبال، امروز در مراسمی اسامی برندگان قرعه کشی جام جهانی را اعلام کرد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و نمایندگان مدیران خودرو، اصحاب رسانه و مشتریان فن کلاب این شرکت برگزار شده، به قید قرعه 11 نفر برای سفر به برزیل انتخاب شدند.
بر اساس وعده مدیران خودرو کسانی که از ابتدای بهمن ماه 92 تا پایان فروردین ماه سال جاری به خرید و ثبت نام محصولات مدیران خودرو اقدام کرده‌اند، در قرعه کشی سفر به برزیل شرکت داده شدند. طبق اعلام این شرکت در مدت اعلام شده 11221 نفر محصولات این شرکت را خریداری کرده‌اند که از این بین یازده نفر برای سفر به برزیل انتخاب شدند. مدیران خودرو هدف از این کار را همگام شدن با فعالیت‌های اجتماعی بیان کرد.
قائم مقام فروش مدیران خودرو می‌گوید چری برنامه مفصلی برای توسعه بازارهای بین‌المللی داردکه بخشی از آن با ورزش همگام است. براساس گفته‌های وی علاوه بر موضوعات فنی، کیفی و مشتری مداری این شرکت در راستای همگام سازی فرهنگ خود با بازارهای مختلف نیز تلاش می‌کند. او با اعلام اینکه مدیران خودرو یکی از مهم‌ترین شرکای جری است خاطر نشان کرد ایران یکی از بازارهای استراتژیک این شرکت است. این شرکت علاوه بر اینکه بواسطه مدیران خودرو از تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل 2014 حمایت می‌کند، اسپانسری تیم ملی شیلی را نیز برعهده دارد.
با گذشت 10 سال از تاسیس مدیران خودرو، این شرکت بالغ بر 100هزار مشتری دارد. مدیران خودرو که به عنوان سومین خودروساز ایران شناخته می‌شود، در سال جاری 4 محصول جدید را روانه بازار خواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.