کد مطلب: ۴۵۸۵۸۴

همه ماجرای اختلال در کارگزاری آگاه / اعلام نحوه جبران خسارت سهام‌داران (ویدیو)

همه ماجرای اختلال در کارگزاری آگاه / اعلام نحوه جبران خسارت سهام‌داران (ویدیو)

مدیرعامل شرکت کارگزاری آگاه و مدیرعامل شرکت ویستا سامانه آسا، متولی ارائه خدمات نرم‌افزاری آگاه؛ در ویدیویی علت اختلال در سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه را شرح می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضا سرافراز یزدی، مدیرعامل شرکت کارگزاری آگاه و امیر باهر، مدیرعامل شرکت ویستا سامانه آسا، متولی ارائه خدمات نرم‌افزاری آگاه در ویدیویی ضمن عذرخواهی از سهام‌داران بابت اختلال در سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه علت این اتفاق را شرح می‌دهند.

همچنین سرافراز از ارسال ۱۰۰ هزار سفارش عرضه اولیه به سامانه معاملاتی بورس خبر می‌دهد و می‌گوید پرداخت‌های روز چهارشنبه انجام شده و وجه پرداختی روز شنبه هم انجام خواهد شد.

او درباره نحوه جبران خسارت سهام‌داران می‌گوید: اولین اقدام این است که ۳۰ درصد ارزش عرضه اولیه روز چهارشنبه را در قالب ریال در باشگاه مشتریان برای سهام‌داران واریز می‌کنیم. دومین اقدام هم این است که همه مشتریان باشگاه را سه سطح بالا می‌آوریم.

جزئیات کامل را در ویدیویی که این کارگزاری در اختیار تجارت‌نیوز قرار داده ملاحظه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    خیلی جالبه،تقریبا ۳-۴ماهی هست که هروقت وارد پنل کاربریمون میشیم توی آگاه.اول با یه پیغام عذرخواهی و بروز مشکل مواجه میشیم.الانم که آبرو نذاشته واسمون.به اطرافیانمون گفتیم برید از آگاه سهام عدالتو بعروشین.همه ی کارگزاریها و بانکها پولارو دادن به مردم.غیر از همین آگاه که با پررویی میگه منتظریم لیست بیاد.هه

  • ناشناس

    دروغ جالب گفتن خودشون هم باور نداشتن چرا آنلاین جواب نمیدن

  • ناشناس

    دروغ از این بزرگتر اگر شما دیشب تا صبح برای درست کردن دستگاه تلاش میکردی الان به این راحتی بیدار بودی این همه دروغ از کجا درآوردی ؟

  • سیامک

    با سلام
    هنوز متاسفانه سامانه معاملاتی اگاه مشکل داره از طرفی مدیرعامل اگاه میگن 30 درصد ارزش سهام به حساب واریز شده است برای من که همچین اتفاقی نیفتاده وامروز هم نتونستم هیچ خرید و فروشی انجام بدم حتی نتونستم حساب خودمو شارژ کنم لطفا مسئولین پاسخگو باشید.

  • ناشناس

    بابا اینا کی هستن که اونجا گذاشتن برا جوابگویی اسمشو نمیدونه ببخشین خاک بر سر ناظر بازار به خاط یه کار گزاری بازار سهام منفی میشه

  • ماریو

    واقعا برین خجالت بکشین.تنها راادب کردن اینا باید بریم بیرون از این کارگزاری.

  • بی کار

    بیخودی چیزی خراب نمیشه

  • فریدون بهادرنیا

    توروقران پول سهامم راواریزکنیدسپاسگذارم دستبوس

  • فریدون بهادرنیا

    تنهانظرم چشم امیدبه کرم محبتتان دارم یاعلی

  • شهنام

    درخواست خرید عرضه اولیه وهامون چرا ثبت نمیشه؟
    کارگزاری آگاه خسارت به همه مشتریانش میده ؟