کد مطلب: ۴۵۸۳۸۴

پاسخ کارگزاری آگاه به سهامداران / جای هیچ نگرانی برای اطلاعات مشتریان وجود ندارد

پاسخ کارگزاری آگاه به سهامداران / جای هیچ نگرانی برای اطلاعات مشتریان وجود ندارد

کارگزاری آگاه در توضیحی برای سهامدارانش اعلام کرده است: تمام شایعات مطروحه در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر هک شدن سیستم‌های آگاه قویا تکذیب می‌شود و جای هیچ نگرانی برای اطلاعات مشتریان وجود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از شب گذشته شایعاتی مبنی بر هک شدن سایت آگاه به گوش می‌رسید که البته مدیران این کارگزاری این موضوع را تکذیب کرده و علت اختلال را به روزرسانی سامانه اعلام کرده بودند. در همین حال در حالی که سهامداران از این موضوع گلایه‌های بسیاری دارند و کامنت‌های فراوانی را برای تجارت‌نیوز ثبت کرده‌اند. بخشی از این کامنت‌ها را در گزارش « قطع سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه » بخوانید.

در همین حال امروز کارگزاری آگاه در دو پیام برای سهامداران توضیح داده است:

«مشتریان محترم کارگزاری آگاه
ضمن پوزش از مشتریان عزیز، متاسفانه مجموعه ای از دستگاه های اصلی احتمالا به دلیل نوسانات برقی اخیر در مراکز داده کاملا سوخته و از دسترس خارج شده و بر این اساس سرویس آنلاین دچار اختلال کلی گردیده است. در تلاش هستیم که با جایگزینی تجهیزات در تعطیلات پیش رو امکان انجام معامله را برای روز معاملاتی بعد فراهم کنیم. لازم به ذکر است تمام شایعات مطروحه در شبکه های اجتماعی مبنی بر هک شدن سیستم های آگاه قویا تکذیب می گردد و جای هیچ نگرانی برای اطلاعات مشتریان وجود ندارد. در تلاش هستیم سفارشات عرضه های اولیه تمام مشتریان را از روش های جایگزین ارسال کنیم لازم به تاکید است که مجموعه آگاه با تمام توان پیگیر رفع کامل مشکل است.»

«برای‌ آن دسته از مشتریانی که که برای امروز درخواست واریز وجه نزد کارگزاری آگاه ثبت کرده بودند، تا پایان وقت اداری امروز کلیه درخواست های وجه صادر شده به حساب مشتریان واریز خواهد شد.
برای مشتریانی که امروز قصد ثبت کردن درخواست وجه از طریق سامانه آنلاین را داشتند، تمهیدانی اندیشیده خواهد شد و متعاقباً از طریق درگاه های اطلاع رسانی اعلام خواهد شد.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بهرام

    اگر ویدیو مدیران عامل رو نگاه کرده باشید متوجه عدم تسلط بر کار و عدم توان پاسخگویی آنها می شوید. با بریدن چند باره ویدیو و پاسخ های کلی و غیر دقیق به عدم شفافیت داستان می شود پی برد که توهین به شعور بیننده است. سه سطح به مدت یک ماه بالا بردن! خودشان را مسخره کردند! واقعا همه چیزمون به همه چیزمون میاد تو این مملکت. بدون شک در اولین فرصت کارگزاریم و تعویض خواهم کرد. سی تومن! شوخی میکنید؟ واقعا شوخی میکنید؟ این ننگ ملی هست که به بار آوردین برای حد اقل یک میلیون مشتری.

  • بهرام

    دادستان کل کشور نباید در این موضوع مهم ورود کند؟

  • جواد

    سلام اخه یک گارگزاری اونم اگاه چقدر باید هی اختلال براش ایجاد شه مردم اعتماد کردن که از این گارگزاری کد گرفتن بعدم بعضی ها در طول روز چندین معامله بالای میلیون دارن هی میخرن میفروشن کارگزاری اگاه با این کارش از اعتبارش کم کرد

  • ناشناس

    شما یه تلوزیون میخری براش محافظ میزاری ، سرور به خاطر نوسان برق سوخت ؟!
    اقلا یه جور دروغ بگید به شعور آدم توهین نشه…

  • Alir@@@

    سلام. تا وقتی پول باد آورده نصیبتان میشه خواب تشریف دارید.. 4 ماه پیش کد بورسی گرفتم عضو کارگزاری آگاه هستم بیشتر از 10 روز حساس حدود 50میلیون ضرری کردم به علت مشکلات کارگزاری آگاه.. شما اینکاره نیستید… تا جایی که افراد عضو آگاه مطمئن باشید 60درصد از آگاه خارج خواهند شد

  • ناشناس

    با سلام
    1-با تشکر از تجارت نیوز کدوم نوسان برق آیا خنده دار نیست یکی نیست تو اون آباد شده فکر نوسان برق نباشه این چه حرفیه این مسخره بازیه توهین به شعور مردمه الان ضرر سهامدار رو کی میخواد پرداخت کنه به طرق مختلف چندین بار اخلال ایجاد شده کسی هم جوابگو نبوده و هیچ خسارتی هم پرداخت نشده
    اگه سیستم نمیتونه جوابگوی سهامدار باشه مجوز برای کد بورسی از طرف سازمان برای کارگزاری داده نشود
    سازمان باید تا پرداخت کامل خسارت به سهامداران پی گیر باشد

  • ناشناس

    با سلام
    در سایت دیوان عدالت اداری از کارگزاری شکایت کنید

  • علی قدسی

    متاسفانه ازپارسال۹۸ چندین باراختلال درسایت اگاه باعث خسران من شد !یک نمونه قصد خرید غنوش رو داشتم که باشتباه غگل رو زدم که تائید شد وتا متوجه اشتباهم شدم وخواستم ویرایش ویا حذف کنم اختلال به مدت بیشاز نیم ساعت ،باعث شد که من انروز ضررکنم!

  • سحر

    سلام من ۳۰درصدسهامم دوماه هست گذاشتم برای فروش درکارگذاری اگاه ولی هنوزجواب نداده میتونم عوضش کنم

  • 47

    خدمات بسیار ضعیفی این کارگزرای داره من که بلافاصله عوضش کردم