کد مطلب: ۶۱۰۱۷۰

تفاهم‌نامۀ همکاری در زمینۀ تحول دیجیتال بین ایرانسل و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر امضا شد

تفاهم‌نامۀ همکاری در زمینۀ تحول دیجیتال بین ایرانسل و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر امضا شد

همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تله‌کام ۱۴۰۰، با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، مدیرعامل ایرانسل و نیز معاون فنی و مهندسی ایرانسل و مدیرعامل مجموعۀ ایرانسل‌لبز، تفاهم‌نامه «مشارکت و سرمایه‌گذاری در حوزه تحول دیجیتال» بین ایرانسل و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر امضا شد.

صبح امروز ۴ دی‌ماه، همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تله‌کام ۱۴۰۰، با حضور دکتر سید امیرعباس حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و نیز مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیرۀ گروه مالی غدیر، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و نیز معاون فنی و مهندسی ایرانسل و مدیرعامل مجموعۀ ایرانسل‌لبز، تفاهم‌نامه «مشارکت و سرمایه‌گذاری در حوزه تحول دیجیتال» بین ایرانسل و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر امضا شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، با بیان اینکه ایرانسل یکی از افتخارات کشور است، با اشاره به وجود دانش و تجربۀ مناسب در هر دو طرف، خواستار تشکیل کارگروه‌های مرتبط برای پیگیری سریع اجرایی شدن این تفاهم‌نامه شد.

مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم، با اشاره به بازدیدهای اخیر وزیر و معاونان وزیر ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ایرانسل، تحول دیجیتال را یکی از موارد مورد تأکید و پیگیری مجلس شورای اسلامی دانست و بر هم‌افزایی در این مسیر، تأکید کرد.

https://irancell.ir/b/289538/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.