کد مطلب: ۲۱۹۲۴۶

طباطبایی:

همین حالا هم برای انتخاب سرمربی امید دیر شده

همین حالا هم برای انتخاب سرمربی امید دیر شده

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: هر زمانی که ما کار را شروع کنیم باز هم دیر است. امیدوارم حمایت‌های خوبی از تیم المپیک انجام شود و بتوانیم شاهد موفقیت این رده سنی باشیم.

هادی طباطبایی در مورد تیم ملی امید و اینکه آیا زمان برای انتخاب سرمربی این تیم از دست رفته است، عنوان کرد: ما همیشه زمان را از دست می‌دهیم. این اتفاق در ادوار مختلف رخ داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: در ۳ دوره مربی تیم المپیک بودم و تجربیات گرانبهایی در این راستا دارم. فلسفه و مقوله تیم امید متفاوت است، متاسفانه اهمیتی که برای تیم بزرگسالان قائل هستیم را برای تیم امید قائل نیستیم.

طباطبایی ادامه داد: بازیکنان به راحتی در اختیار تیم امید قرار نمی‌گیرند و کار بسیار سخت است. زمانی که همراه با غلام پیروانی در تیم امید بودیم وقتی رفتیم گروه جدید از ما مشورت نگرفت، ما از این مسئله ضرر نکردیم و ضرر این اتفاق را گروه بعدی خوردند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: در دور بعدی که به عنوان مربی اول در کنار محمد خاکپور بودم زمانی عهده‌دار مسئولیت تیم شدیم که زمان مناسب برای کار کردن را از دست داده بودیم، همه می‌دانند که چه اختلاف‌ها و درگیری‌هایی در آن زمان به وجود آمد اما با همان شرایط تیم خوبی را تشکیل دادیم.

طباطبایی افزود: واقعا کار کردن در رده‌های سنی پایه سخت است و در تیم امید هم مشکلات زیادی وجود دارد.

وی در مورد بحث انتخاب زلاتکو کرانچار و اینکه آیا گزینه ایرانی بهتر است یا گزینه خارجی، تصریح کرد: من اصلا دخل و تصرفی در این موضوع ندارم و ملاک‌ها و معیارهای مد نظر مسئولان در این رابطه را نمی‌دانم به همین خاطر در مورد گزینه‌ها و هیچ گزینه‌ای اظهار نظر نمی‌کنم باید یک جلسه فنی برگزار شود تا در این مورد به جمع‌بندی برسند.

طباطبایی در مورد اینکه در گذشته کرانچار و کی‌روش اختلافاتی داشتند و آیا نبود تعامل در بین مربیان امید و بزرگسالان مشکل‌ساز می‌شود تصریح کرد: در صحبت‌هایم به این موضوع اشاره کردم. باید بین تیم بزرگسالان و امید تعامل باشد.

این پیشکسوت فوتبال افزود: تیم امید پلی برای رسیدن به تیم بزرگسالان است و همیشه باید در بین رده‌ها تعامل باشد. باید ببینیم فدراسیون چه سیاست و نگاهی دارد.

وی در مورد اینکه آیا تیم امید پتانسیل صعود به المپیک را دارد، گفت: اگر نگاهمان مثل گذشته باشد هیچ اتفاقی نمی‌افتد اما تیم امید ظرفیت صعود را دارد.

طباطبایی در پایان گفت: تیم امید بسیار مهم و تاثیرگذار است، هر زمانی که ما کار را شروع کنیم باز هم دیر است. امیدوارم حمایت‌های خوبی از تیم المپیک انجام شود و بتوانیم شاهد موفقیت این رده سنی باشیم. باید برنامه‌ها مشخص شود و معیارها برای انتخاب مربیان به صورت شفاف بیان شود.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.