کد مطلب: ۵۶۷۲۷۴

آغاز واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی / فوت ۲۶۰ کارمند بانک بر اثر کرونا

آغاز واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی / فوت ۲۶۰ کارمند بانک بر اثر کرونا

طرح واکسیناسیون سراسری کارکنان شبکه بانکی کشور صبح امروز همزمان با عید سعید غدیر خم به صورت نمادین در بانک مرکزی آغاز شد. امروز واکسیناسیون نمادین معلمان نیز کلید خورده است و از شنبه به طور رسمی در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این طرح در مراسمی با حضور علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران، محمد طالبی، دبیرکل بانک مرکزی و جمعی از مدیران شبکه بانکی کشور آغاز شد.

در این مرحله که به صورت نمادین برگزار شد، واکسیناسیون صد نفر از کارکنان شاغل منتخب شبکه بانکی انجام شد و واکسیناسیون سایر پرسنل شاغل شبکه بانکی کشور در هفته آتی انجام می‌شود

زالی در این مراسم با بیان اینکه کارکنان بانک‌ها جزو گروه های پرخطر در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند، ابراز امیدواری کرد شروع این فرایند همزمان با عید سعید غدیر خم آغازی برای احصای سلامت کلیه شهروندان ایرانی به ویژه پرسنل شبکه بانکی کشور باشد.

فوت ۲۶۰ کارمند بانک بر اثر کرونا

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران با بیان اینکه بر اساس بررسی‌ها احتمال ابتلای یک نفر از پرسنل شبکه بانکی کرونا حدود ۷٫۵ برابر یک شهروند معمولی است گفت: از ابتدای شروع همه‌گیری ویروس کرونا پرسنل بانک‌ها جزو اولین گروه‌های درگیر بودند و متاسفانه تاکنون ۲۶۰ نفر از آنها بر اثر کرونا فوت شده‌اند.

زالی تأکید کرد: بنابراین کارکنان شبکه بانکی به دلیل ماهیت شغلی خود به عنوان یکی از گروه‌های پرریسک در معرض ابتلا و نیز کانون احتمالی برای سرایت ویروس در سطح جامعه هستند و واکسیناسیون این گروه بسیار ضروری است که به کاهش شیوع کرونا در سطح جامعه نیز کمک می‌‌کند.

گفتنی است از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون ۳۵ هزار نفر از کارکنان شبکه بانکی به این ویروس مبتلا شدند و متأسفانه ۲۶۰ نفر از آنها طی مدت یاد شده به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند ( بانک مرکزی ).

فرایند همچنی واکسیناسیون معلمان و کادر آموزشی مدارس از امروز به مناسبت عید غدیر خم به صورت نمادین آغاز شد و از شنبه به طور رسمی در سراسر کشور اجرایی می‌شود. قضات، همکاران دادگستری، اقشار پرخطر و نیروهای نظامی و انتظامی نیز در اولویت‌های بعدی هستند ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یوسف

    چون شغل پرخطری داشتن و بعد کادر درمان امار بزرگ ابتلا رو داشتن جناب وزیر مخالف واکسیناسیونشون بودن؟

  • ناشناس

    بنده به عنوان یک کارمند بانک حتی یک نفر از همکاران رو ندیده ام که حداقل یکبار کرونا نگرفته باشد،متاسفانه ناقلان خوبی هم بودیم

  • مقدم

    امروز دوشنبه 1400/05/11 و هنوز خبری از واکسیناسیون نیست …!!!

  • الی

    امروز سه شنبه هنوز خبری از واکسن نیست.کاکنان بانک هنوز دارن کشته میدن

  • الی

    امروز سه شنبه هنوز واکسن نزدن

  • ناشناس

    هنوز همچنان بدون واکسن !!!!
    متاسفانه ثبت نام کردیم ولی موفق به تزریق واکسن نشدیم چون مراجعه نمودیم مرکز واکسیناسیون جمع شده بود وخبری از واکسیناسیون نبوددیگر نه میتوانیم تو سایت وزارت بهداشت ثبت نام کنیم نه بانک مربوطه پاسخگو میباشدوعلی رغم داشتن بیماری زمینه ای واکسن نزدیم آیا اگر اتفاقی برای پرسنل بیفتدمسئولان بانک پاسخگوی خانواده ها هستند؟؟