کد مطلب: ۳۲۳۵۲۱

ورود سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب غرب به کشور

ورود سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب غرب به کشور

کارشناس هواشناسی گفت: امروز با ورود سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب غرب تا روز جمعه در برخی استان‌ها بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی ، از ورود سامانه بارشی از سمت جنوب غرب و غرب به کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی تا روزجمعه در استان‌های واقع در جنوب غرب، برخی نقاط غرب، جنوب، شمال غرب، مرکز، بخش‌هایی از یزد، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران سبب بارش باران و در مناطق جنوبی رعد و برق و وزش باد شدید خواهد شد.

وی افزود: طی دو روز آینده بارش در ارتفاعات البرز مرکزی در استان تهران، البرز، زنجان، قزوین، ارتفاعات زاگرس مرکزی در شمال غرب، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری و غرب لرستان به صورت برف و مه آلود پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی شدت بارش در این سه روز را در شمال خلیج فارس، خوزستان، شمال بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، جنوب اصفهان و شمال فارس اعلام کرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در سه روز آینده نواحی غربی و مرکزی خلیج فارس و سواحل بوشهر و خوزستان به سبب وزش باد شدید موقت، رگبار باران، رعد و برق و مواج پیش‌بینی می‌شود که از این رو احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

وی در پایان آسمان تهران تا روز جمعه را بارانی اعلام کرد و گفت: در این مدت پیش‌بینی می‌شود که دمای تهران 2 تا3 درجه افت داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.