کد مطلب: ۲۵۶۴۵۷

ورود کشتی حامل اولین محموله تجهیزات احداث واحدهای پتروشیمی به بندر شهید بهشتی چابهار

ورود کشتی حامل اولین محموله تجهیزات احداث واحدهای پتروشیمی به بندر شهید بهشتی چابهار

معاون بندری و اقتصادی اداره‌ کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: کشتی راشمور حامل اولین محموله تجهیزات احداث واحدهای پتروشیمی وارد بندر چابهار و به اسکله طرح توسعه بندر شهید بهشتی پهلودهی شد.

حسین شهدادی در چابهار اظهار کرد: عصر امروز کشتی راشمور حامل اولین محموله تجهیزات احداث واحدهای پتروشیمی وارد بندر چابهار و به اسکله طرح توسعه بندر شهیدبهشتی پهلودهی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: محموله کشتی راشمور پس از بارگیری در بنادر اورتونای ایتالیا و کنستانتای رومانی، مستقیماً وارد بندر چابهار و به اسکله های طرح توسعه بندر شهید بهشتی پهلو گرفت.

معاون بندری و اقتصادی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: وزن برخی از این تجهیزات بالغ بر 353 تن است که پس از تخلیه در بندر به محل احداث مجتمع‌های پتروشیمی در منطقه آزاد چابهار منتقل خواهد شد.

شهدادی خاطرنشان کرد: با سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در ایجاد زیرساخت‌های بندری و تأمین تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری در طرح توسعه بندر چابهار، امکان پهلوگیری انواع کشتی با آبخور بالا وجود دارد و هیچ محدودیتی برای تخلیه کالا و تجهیزات در بندر چابهار وجود ندارد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.