کد مطلب: ۱۷۸۲۶۰

وزارت نفت به پذیرش دانشجویان دانشگاه نفت متعهد شد

وزارت نفت به پذیرش دانشجویان دانشگاه نفت متعهد شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: پس از قرائت گزارش تحصن دانشجویان دانشگاه نفت در کمیسیون آموزش، وزارت نفت متعهد به مفاد پذیرش این دانشجویان شد.

سیدحمایت میرزاده در تشریح نشست روز یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در بخش اول نشست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جهت بررسی احکام و جداول لایحه بودجه سال 1397 در کمیسیون حضور داشت و درخواست اختصاص اعتبارات بیشتر برای پیاده‌سازی اهداف و برنامه‌های پژوهشی معاونت علمی و فناوری در جریان بررسی لایحه بودجه 97 در مجلس را داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: در بخش دوم نشست گزارشی از طرف محمود صادقی نماینده کمیسیون درخصوص تحصن دانشجویان دانشگاه نفت در حضور نمایندگان دانشجویان، رئیس و اساتید دانشگاه نفت، مسئول امور استخدامی و قائم‌مقام وزیر نفت به کمیسیون ارائه شد و درخواست‌های دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت.

میرزاده ادامه داد: بسیاری از دانشجویان برای استخدام در وزارت نفت دانشجوی این دانشگاه شده بودند و به این امید که این دانشگاه متعلق به وزارت نفت است به این دانشگاه آمدند؛ در نهایت و بر اساس مباحثی که در کمیسیون مطرح شد، قائم مقام وزیر نفت قول داد که به تمام تعهدات قید شده در دفترچه پذیرش دانشجویان عمل شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: البته وزارت نفت در برخی از موارد که شرکت‌ها و دستگاه‌های زیرمجموعه خود را به بخش خصوصی واگذار کرده قادر به تحمیل نیرو به آن‌ها نیست که این مشکلات وزارت نفت نیز باید در نظر گرفته شود؛ با این وجود مقرر شد که دفترچه پذیرش دانشجویان ملاک عمل باشد و وزارت نفت نیز در این خصوص متعهد شد.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.