کد مطلب: ۷۵۳۲۵۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پایان بورس امروز ۴ بهمن ۱۴۰۱ / چه نمادهایی حجم مشکوک خوردند؟

پایان بورس امروز 4 بهمن 1401 / چه نمادهایی حجم مشکوک خوردند؟

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه سهم‌های ددام، شپاکسا، دالبر، شگل و دفارا حجم مشکوک داشتند. به طوری که هر یک از آن‌ها به طور متوسط هشت تا 10 برابر میانگین حجم ماهانه خود حجم خوردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاملات بورس روز جاری در حالی رقم خورد که شاخص کل برخلاف روز گذشته گام برداشت؛ بر همین اساس نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با افت هفت هزار و 892 واحدی که معادل 0.48 درصد این شاخص است رو‌به‌رو شد.

شاخص کل هم‌وزن نیز برخلاف شاخص کل رفتار کرد و با افزایش 0.06 درصدی به سطح 522 هزار و 994 واحدی رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات امروز را 12 میلیارد و 150 میلیون و ارزش معاملات را 6 هزار و 336 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

ورود و خروج پول حقیقی

بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی حکایت از خروج سرمایه حقیقی‌ها از بازار سهام دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان بورس امروز، خبر از خروج 149 میلیارد تومانی پول از بورس می‌دهد.

نقشه بورس تهران امروز با حضور 300 نماد سبز و 330 نماد منفی نمایان‌گر غلبه فروشندگان در بازار بود. همچنین ارزش دلاری بازار سرمایه ایران در پایان معاملات روز یکشنبه معادل 275 میلیارد دلار شد.

صف خرید و فروش

در لیست بیشترین ارزش‌ صف فروش نمادهای وسالت، خبنیان، کمینا، واحیا و خکاوه در این لیست به چشم می‌خورند.

بیشترین ارزش صف خرید نیز متعلق به نمادهای حگردش، ثتران، کترام، ددام و فاذر بود.

حجم مشکوک

بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند. در جدول زیر M نشانه میلیون است.

حجم مشکوک 4 بهمن

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خودرو، فروژ و گدنا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های کرمان، خودرو و دی بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

بکاب با افزایش 7.09 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، ذوب نیز با افت 12.41 درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های فروژ، خودرو و حآفرین تعلق گرفت. همچنین سهم‌های تکنو، شلیا و ددام نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های کیا، غمینو و کترام رقم خورد. همچنین خاهن در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد کلر بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.