کد مطلب: ۴۴۷۵۶۱

اولین پیام کارگزاری‌ها درباره پذیره‌نویسی سهام ETF

اولین پیام کارگزاری‌ها درباره پذیره‌نویسی سهام ETF

کارگزاری‌ها لحظاتی قبل در پیامی به سهامداران اعلام کردند که پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری واسطه‌گری مالی یکم در نماد «دارا یکم» از امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۶ انجام می‌پذیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کارگزاری‌ها لحظاتی قبل در پیامی به سهامداران اعلام کردند که پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری واسطه‌گری مالی یکم در نماد «دارا یکم» از امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۶ انجام می‌پذیرد.

در این پیام آمده است:

«مشتریان گرامی
به استحضار می رساند پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم در نماد " دارا یکم " از امروز یکشنبه ۹۹/۰۲/۱۴ لغایت ۹۹/۰۲/۳۱ و در بازه ی زمانی ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ انجام می پذیرد. در این خصوص توجه شما را به نکات ذیل جلب می نماییم:

۱٫ این نماد در دوره ی پذیره نویسی می باشد( عرضه ی اولیه نیست) و امکان فروش آن تا مدت ها وجود ندارد. لطفا تنها در صورتیکه قصد نگهداری آن را دارید نسبت به خرید اقدام نمایید.

۲٫ حداکثر تعداد واحد های قابل خریداری توسط هر کد : ۲۰۰ واحد

۳٫ عدم محدودیت سنی برای خرید و صرفا با کد ملی

۴٫صندوق رکن بازارگردان ندارد و قیمت با توجه به میانگین قیمت های موجود در سبد این صندوق و با تخفیف ۲۰ درصدی اعمال می گردد.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی رجبی

    سلام
    من دو روز پیش به اندازه 2 ملیون از درگاه بانک کشاورزی خریدم
    الان کجا باید موجودیمو مشاهده کنم؟
    لطفا کسی اگه در مورد مراحل بعدیش خبر داره اطلاع بده

  • ناشناس

    من در سه بانک رفاه، ملی و تجارت هر کدام دومیلیون تومان واریز نمودم با یک کد ملی حالا تکلیف من چبه؟

  • مقصود

    من در سه بانک هر کدام دومیلیون تومان واریز کردم حالا مبلغ اضافی را بر می گردانند؟

  • ناشناس

    سلام،بنده به اشتباه با یک کد ملی در دو جا یکی در آپ و یکی در همراه بام ملی برای یک شماره ملی ثبت کردم هر دو را قبول کرده و شماره پیگیری داده ،حالا برای حذف وتعین تکلیف مبلغ اضافه پرداختی چکار کنم ،به کجا زنگ بزنم؟؟؟هرجا زنگ میزنم می گویند به ما مربوط نیست.تکلیف چیست؟؟؟

  • ناشناس

    من صندوق etf ثبت نام کردم ازطریق درگاه غیرحضوری بانک تجارت تاریخ تولد را اشتباه نوشتم برای ویرایش باید چکار کنم

  • ناشناس

    من از طریق نرم افزار بام برای خودم پذیره نوشتم متاسفانه شماره کد پستی را اشتباه درج نمودم دراین نرم افزار جای برای ویرایش نیست. من باید چکار بکنم. ابوالحسنی

  • ناشناس

    سلام. من امروز سهام خریدم از طریق بانک ملی ولی چون رمز دوم نداشتم پول رو به کارمند بانک انتقال دادم وایشون ثبت نام رو بنام من انجام داد اما چون مبلغ از حساب ایشون کسر شده نگرانم سود سهام یا حتی برگشت پول به هردلیل به حساب ایشون بیاد من اون کارمند نمیشناسم فقط میخواست کارمو راه بندازه حالا چی میشه؟

  • ناشناس

    سلام من شماره شبا رو اشتباه دادم و ثبت شده قابل ویرایش هم نیست چکار کنم

  • سما

    سلام
    من اسممو اشتباه نوشتم ، آیا امکان ویرایش هست ؟

  • رضا

    یعنی‌بعد‌گذشت‌چند روز نباید یه اطلاع رسانی‌کنند که پول های بلوکه شده چجوری به حساب بر میگرده؟ الان چهارشنبه ارز اولیست نمیدونیم‌چقد‌پول داریم و چقد نداریم