کد مطلب: ۴۳۸۲۶۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پرداخت وام در کدام استان‌ها بیشتر شده است؟

پرداخت وام در کدام استان‌ها بیشتر شده است؟

میزان تسهیلات بانکی در پایان آذر ماه امسال به بیش از 1740 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال گذشته به ترتیب ۱.6 و 23 درصد افزایش یافته است.

بیشترین رشد پرداخت وام در بانک‌ها در آذر ماه سال جاری متعلق به استان یزد بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی آخرین آمارهای بانکی نشان می‌دهد، میزان تسهیلات بانکی در پایان آذر ماه امسال به بیش از 1740 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال گذشته به ترتیب ۱.6 و 23 درصد افزایش یافته است.

بررسی میزان اعطای تسهیلات بانکی استان‌های کشور در یک ماهه آذر ماه نشان می‌دهد میزان اعطای تسهیلات در استان یزد رشد بیشتری نسبت به دیگر استان‌ها داشته، به طوری که میزان پرداخت تسهیلات بانکی در استان یزد در آذر ماه بیش از 4.5 درصد افزایش داشته است.

میزان پرداخت تسهیلات بانکی استان یزد با رشد 4.5 درصدی از 17.8 هزار میلیارد تومان در آبان ماه به بیش از 18.6 هزار میلیارد تومان در آذر ماه امسال رسیده است.

استان‌های سیستان و بلوچستان و کردستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

574

همچنین استانی که کمترین رشد پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها را داشته استان تهران بوده که میزان وام‌دهی در این استان در آذر ماه امسال تنها 1.1 درصد افزایش داشته است.

استان‌های البرز و کرمان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ۳ ساله از میدون ۹۲ نارمک اومدم شهریار و امسال هم حومه شهریار میشینم و با یه بچه کوچیک مستاجرم. بوفه مدرسه امسال گرفتم الودگی هوا و کرونا پدرم و درآورد. باموتور هرروز میومدم تهران و شب برمیگشتم ۳۵۰ کیلومتر در روز با هندا۱۲۵.خدا روشکر هیچی شامل حال من غیر بدبختی نمیشه

  • ناشناس

    خدا شاهده ۲ ماهه حومه شهریار میشینم و بیکار و قرنطینه اییم. به خدا کرونا بگیریم بهتره تا از شرمندگی جلو زن و بچه؟ هر روز بدبخت تر از قبل میشیم فقط. صدای ما به هیچ جا نمیرسه ۲۰۰ خط از مشکلاتمون بنویسیم

  • ناشناس

    من که ازنداری ابروم درخطره خداپدرکرونارابیامرزد که باعث حفظ ابرومون شدبه من که نمیدن به هرکه میخان بدهند