کد مطلب: ۲۰۲۱۱۹

پلیس رژیم‌صهیونیستی خواستار محاکمه نتانیاهو شد

پلیس رژیم‌صهیونیستی خواستار محاکمه نتانیاهو شد

پلیس رژیم‌صهیونیستی تصمیم گرفته است نتایج پرونده‌های تحقیق علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی را هفته آینده به دادستانی کل تحویل دهد.

پلیس «اسرائیل» خودش را آماده انتقال پرونده‌های تحقیق درباره نتانیاهو و اتهامات فساد مالی وارده علیه او به دفتر دادستانی کل کرده است و قرار است اوایل هفته آینده این پرونده‌ها را به همراه توصیه‌های ارائه شده مبنی بر لزوم محاکمه نتانیاهو، به دادستانی کل تحویل دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که پلیس در توصیه‌های خود خواستار محاکمه نتانیاهو به اتهام دریافت رشوه خواهد شد و این توصیه‌ها را به دفتر دادستانی و رسانه‌های گروهی تحویل خواهد داد.

نتانیاهو و همسرش ساره به همراه پسر بزرگترشان «یائیر» در پرونده موسوم به «1000» متهم به دریافت هدایای غیرقانونی از یک بازرگان آمریکایی به نام «ارنون میلشن» از بزرگترین فعالان سینمای هالیوود هستند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در پرونده «2000» هم نتانیاهو متهم به امضای قرارداد غیرقانونی با ناشر روزنامه صهیونیستی «یدیعوت أحرونوت» به منظور بهبود وجهه نخست‌وزیر و تبلیغات به نفع وی در این روزنامه در قبال تعطیلی روزنامه «اسرائیل الیوم» رقیب یدیعوت است.

پرونده سومی هم که نتانیاهو به موجب آن به فساد مالی متهم شده است، به پرونده «3000» معروف است که در قالب آن شبهات فساد و منافع مشترک در قالب قراردادهای خرید زیردریایی از یک شرکت آلمانی برای ارتش صهیونیستی مطرح است.

منبع: شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.