کد مطلب: ۳۱۳

پوشش نمایشگر آیفون ۶ از جنس یاقوت

پوشش نمایشگر آیفون 6 از جنس یاقوت

تجارت نیوز: گزارشها حاکی از اینست که شرکت اپل در نمایشگر نسل بعدی گوشیهای هوشمند خود از جمله آیفون 6 از پوشش یاقوت استفاده خواهد کرد. پوشش یاقوت پیش از این به دلیل دوام بالا و خاصیت ضد خش خود مدتی در ساعت‌های نفیس مورد استفاده قرار گرفت. در حال حاضر پوشش یاقوت تنها در

تجارت نیوز:

گزارشها حاکی از اینست که شرکت اپل در نمایشگر نسل بعدی گوشیهای هوشمند خود از جمله آیفون 6 از پوشش یاقوت استفاده خواهد کرد.

پوشش یاقوت پیش از این به دلیل دوام بالا و خاصیت ضد خش خود مدتی در ساعت‌های نفیس مورد استفاده قرار گرفت.

در حال حاضر پوشش یاقوت تنها در لنز دوربین آیفون و حسگر تشخیص اثر انگشت در آیفون 5 اس مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در ساعت جدید اپل بنام آی واچ نیز از این پوشش استفاده خواهد شد.

همچنین شرکت جی تی ادونس که تولیدکننده پوشش یاقوت برای محصولات اپل است به دنبال اینست که از این قرارداد پول خوبی به جیب بزند.

آنها به دنبال کسب 500 تا 700 میلیون دلار در شش ماه اول هستند زیرا پوشش یک نمایشگر با یاقوت سه تا چهار برابر شیشه سخت که سه دلار هزینه دارد، هزینه می‌برد.

اگرچه تعداد نمایشگرهایی که شرکت جی تی ادونس برای اپل تولید خواهد کرد مشخص نیستند ولی مشخص شده که آنها هنوز تعداد کافی را برای اینکه آیفون شش در ماه مه عرضه شود، تولید نکرده اند.

تحلیلگران معتقدند براساس تعداد پوششهایی که این شرکت در اختیار اپل میگذارد، آیفون شش برای فروش در سپتامبر 2014 آماده خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.