کد مطلب: ۵۳۶۸۱۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس امروز / مصوبه‌های جلسه سران اجرایی می‌شود؟

پیش‌بینی بورس امروز / مصوبه‌های جلسه سران اجرایی می‌شود؟

جلسه سران قوا روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد و پیشنهادهای وزارت اقتصاد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. بازار که این روزها با یک روند نزولی رو به رو شده است بیش از پیش نیاز به حمایت دولت و نهادهای بیرونی سازمان بورس دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جلسه سران قوا روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد و پیشنهادهای وزارت اقتصاد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. بازار که این روزها با یک روند نزولی رو به رو شده است بیش از پیش نیاز به حمایت دولت و نهادهای بیرونی سازمان بورس دارد تا ضرر زیان دیدگان با جمع شدن صف‌های فروش قفل شده جبران شود و بازار به تعادل برسد.

مهدی ساسانی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: جلسه قوا با تاخیر سه هفته‌ای برگزار شد و تمام مصوبه‌های پیشنهادی وزارت اقتصاد برای حل مسئله بازار سرمایه مورد تایید و تصویب قرار گرفت. ساسانی در این باره افزود: اگر یک درصد از صندوق توسعه ملی که حدودا معادل ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان است به بازار تزریق شود تا حد خوبی مشکل نبود نقدینگی در بازار حل خواهد شد.

وی افزود: روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با واکنش هیجانی و شوک در بازار نسبت به نتیجه این جلسه رو به رو می‌شویم. زیرا بازار و سهامداران امید به تزریق این نقدینگی دارند و در نتیجه بازار هم منتظر این اتفاق خواهد بود.

همچنین می‌تواند پیش‌بینی بورس امروز را در جدول دنیای اقتصاد بخوانید.

222222 3

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مسعود

    فوری نجات بدین بورس رو آقای روحانی به قولت وفا کن تو گفتی مردم خودشون رو به بورس بسپارند

    • شرمنده

      قول کیلوچنده پیش روحانی

  • ناشناس

    باسلام
    جلسه سران قوا که تا الان هیچ نتیجه مثبتی نداشته تصمیم سران فقط برای افزایش نرخ بنزین فقط بود که تاثیر گذاشت
    جلسه ای که فقط جهت برگزاریش 3هفته تاخیر دارد برای اجرای شدن تصمیمات حتما 3ماه تاخیر دارد

  • ناشناس

    پارسال این موقع تو صف خرید همه بودند که تعدادی سهم بخرند اما حالا همه تو صف فورشند که سهم هاشون رابه کمترین قیمت بفروشند ان هم اگه قفل ودرصف فروش نباشه بنازم به این مدریت.

  • ناشناس

    هیچ مصوبه و هیچ تعصبی به اموال مردم وجود ندارد شما را به زمین و آسمان قسم میدهم با دروغهایتان با تتمه سرمایه مردم بازی نکنید.

  • ناشناس

    دامنه نوسان رو برگردونید

  • ناشناس

    وزیر محترم نفت..چرا از شرکتهای پالایشی حمایت نمیکند…شپنا .شتران.شبریز.شبندر…خدا لعنت کنه حقوقی و بازار گردانهاشونو.۳۶۰۰ به ما قالب کردن..الان ۱۰۰۰ ..

  • ناشناس

    بورس مرده… خیلی وقتم هست که مرده یعنی کشتنش

  • مهدی

    حتی اگر اعتماد رو جلب کنند که نمی تونن بکنن ده سال طول می کشه هشتاد و پنج درصد ریزش با هفتصد درصد رشد به حالت فعلی برسه همه حرفات برای فریب مردمه که کسر بودجه را جبران کنند کدام بازار سرمایه کدام بورس تاریخچه بورس در اینترنت هست مطالعه کنید