کد مطلب: ۶۷۱۷۷۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس/ سیگنال‌های جدید برای سهامداران

پیش‌بینی بورس/ سیگنال‌های جدید برای سهامداران

شاخص کل بورس روز گذشته رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی را ثبت کرد. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس امروز، روند متعادلی را تجربه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس روز گذشته رشد ۰٫۷ درصدی را تجربه کرد و در سطح یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحدی قرار گرفت. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل روبه‌بالایی را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی مثبت می‌شود.

وزارت خارجه قطر درباره نتیجه‌بخش بودن مذاکرات رفع تحریم‌ها در دوحه ابراز امیدواری کرد و گفت: قطر از مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا استقبال می‌کند و امیدوار است مذاکرات موجب توسعه امنیت و ثبات در منطقه شود.( فارس )

با انجام مذاکرات بازار سرمایه می‌تواند در بلند مدت روند صعودی به خود بگیرد.

محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که برای مقابله با خاموشی‌ها، باید بازار برق در حوزه بورس انرژی راه‌اندازی شود.( ایسنا )

راه‌اندازی بازار برق در بورس می‌تواند برق را به تعادل قیمتی و مصرفی برساند و از سوی دیگر گردش نقدینگی را در بازار سهام افزایش دهد.

یکی از زیرمجموعه‎‌های بانک دی بدهی پنج هزار میلیارد تومانی به این بانک دارد و برخی از مسئولان معتقدند که این مبلغ بدهی نیست و این زیرمجموعه اختلاس کرده است.( تجارت‌نیوز )

البته بدهی می‌تواند تاثیر منفی روی معاملات این سهام در بورس بگذارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی(شستا) و شرکت‌های وابسته به آن در ۱۳ محور موافقت کردند.( ایسنا )

این موضوع می‌تواند تاثیر بسزایی روی روند معاملات شستا در بورس بگذارد.

هادی علیپور، مدیر تسویه اوراق بهادار شرکت سپرده گذاری مرکزی از پرداخت بیش از ۳۲ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال اوراق اختیار فروش تبعی با نماد حامی ۱۴۰۱ به دارندگان این اوراق خبر داد. ( سنا )

برخی کارشناسان عقیده دارند که معاملات این اوارق‌ می‌تواند نقدینگی در گردش بازار سرمایه را افزایش دهد.

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بیات

    ۳ سال پیش ۱۰۰ میلیون تومان در بورس سهام خریدم ان زمان با این سرمایه می توانستم یک اپارتمان در فاز ۱۱ پردیس بخرم و یا ۲ دستگاه خودرو دنا امروز قیمت واحد اپارتمان شده یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و قیمت هر دستگاه خودرو شده ۵۰۰ میلیون تومان و سرمایه ام در بورس شده ۲۵ میلیون تومان جالب در طی ۳ سال قیمت بعضی از کالاها بین ۸ تا ۳۰ برابر شده است بطور مثال قیمت یک شیشه اب معدنی کوچک ۳ سال پیش بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان خریدو فروش می شده است و امروز شده ۳۰۰۰ تومان بورس کشور سرمایه سهامداران را بجای رشد بیش از ۷۰ درصد منفی کرده است و قیمت کالاها را بیش از ۱۰ برابر رشد داده است پول و سرمایه انان را بی ارزش و….

  • ناشناس

    سرمایه ام را بورس نابود کرد

  • مجمع تحلیلگران

    بسم الله. و اما ادامه داستان. به قول جناب کاهانی تعریف از خود نباشه به ما میگن تحلیلگر تحلیلگران. حجم معاملات واقعی بورس ایران زیر هزار میلیارده. تا نرسه به اون معاملات واقعی نیستن و هدف نوسان گیری حقوقیه. این پروسه شک نکنین طی میشه. واتفاق می افته. سرمایه گذاری تو بورس برا کشورایی خوبه که میزان تورمشون زیر پنج درصده. اخه یه سهم مگه قادره با تورم بالای پنجاه درصدرقابت کنه ورشد قیمت داشته باشه از محالاته.دلار ۷ تومنی اول انقلاب شده سی هزار تومن یعنی ۴۵۰۰ برابر شده چاپ پول بدون پشتوانه و از طرفی جمع آوری این پول در چرخش دوباره توسط دولت باعث رکود و ایجاد فقر تو جامعه میشه. مردم رو باید به سمت مصرف بیشتر سوق داد تا تو رفاه بیشتر زندگی کنن. هر چه مصرف بالاتر بره تولید بیشتر مشتری داره پس تولید هم رونق میگیره. یعنی عرضه و تقاضای واقعی باید شکل بگیره تا منجر به رفاه بشه. نه مثل بورس که عرضه و تقاضاش کاذبه. عالیجنابان افراد خاص فردا پس فردا باید از این دنیا رفت بخاطر قدرت و ثروت بیشتر مردمتونو فلاکت زده نکنین. شک نکنین این داشتن قدرت و ثروت دقیقا همون ارزوییس که روزی داشتین و می گفتین اگه برسیم بهش عدالت و رفاه رو برا مردم برقرار میکنیم .امتحانات الهی چنان گنگ و پیچیدس که گاهی ادما فراموش میکنن که تو وسط معرکه امتحانن . این قدرت و ثروت موندگار نیست.

  • ناشناس

    حقوقی حکشتی دیروز آبشاری فروخت چون میدونست امروز سهم تعلیق میشه فکر کنم فقط مردم باید پولشون تا یکماه تو حیب دولت باشه و از همه جا بی خبر باشن

  • ناشناس

    نماد فمتا ل کی باز گشایی میشه؟

  • Most

    عالی

  • عربلو

    بورس کشور ۳ سال است منفی و سرمایه مردم را می سوزاند و بی ارزش می کند و در کنارش قیمت کالاها را بیش از ۱۰ برابر کرده است

  • سیدحسین

    دوستی که پرسیده درسطرپایین فمتال کی بازمیشه احتمالامنظورش سهم سپنتا(فپنتاست)دوست عزیزیکهفته دیگه بازمیشه شایدم۵روزدیگه!؟نگران نباش منم ۱۰۰۰سهم دارم.

  • ناشناس

    ۳ سال بازار را منفی و بی ارزش کردند ۳ سال هم می خواهند سهامدار را بازی بدهند بابا بخدا امروز سرمایه سهامداران با توجه رشد چندین برابری قیمت کا لاها بی ارزش شده است دیگه بس است بشدت سهامداران اسیب دیدند

  • ناشناس

    با این روند خروج پول حقیقی حتما بورس بهتر خواهد شد