کد مطلب: ۳۴۵۰۷۵

تجارت‌نیوز بررسی کرد:

بورس را چگونه پیش‌بینی کنیم؟

بورس را چگونه پیش‌بینی کنیم؟

پیش‌بینی آینده بازار و قیمت سهام‌ هر گروه از چند روش قابل دستیابی بوده، قدرت تحلیل فردی شامل تحلیل تکنیکال و بنیادی و نظرخواهی از کارشناسان بازار سرمایه از جمله این روش‌ها بوده که به فعالان بازار کمک خواهد کرد با دید وسیع‌تری به پیش‌بینی بورس در آینده و تصمیم در خصوص سبد سهامی خود بپردازند.

بازار سهام یکی از جذاب‌ترین بازارهای سرمایه‌گذاری بوده که افراد حتی با سرمایه‌های اندک به خرید و فروش سهام شرکت‌های تولیدی، خدماتی، سرمایه‌گذاری و… مشغول هستند.

بورس به دو نوع بورس کالا و بورس اوراق بهادار طبقه‌بندی می‌شود. در بورس کالا کالا و در بورس اوراق بهادار سهام و اوراق قرضه مورد معامله قرار می‌گیرد.

سابقه فعالیت بورس اوراق بهادار ایران به بیش از 50 سال می‌رسد.

اصلی‌ترین مکان معاملات بورس کشور در تالار معاملات تهران در خیابان حافظ بوده که همه افراد از اقشار مختلف می‌توانند در این مکان حضور داشته باشند.

پیش‌بینی بورس چگونه انجام می‌شود؟

قدرت تحلیل فردی از جمله تحلیل تکنیکال و بنیادی و نظرخواهی از کارشناسان بازار سرمایه به پیش‌بینی فرد از آینده بورس کمک خواهد کرد.

پیش‌بینی بورس

هر اخباری از سوی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس بر تصمیم سهام‌دارن آن تاثیر می‌گذارد.

سهام‌داران شرکت‌های بورسی همواره در تلاش هستند از جدیدترین اخبار شرکت‌های بورسی باخبر باشند تا پیش‌بینی دقیقی از آینده سبد سهامی خود داشته باشند.

پیش‌بینی آینده بازار و قیمت سهام‌ هر گروه از چند روش قابل دستیابی بوده، قدرت تحلیل فردی شامل تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی و نظرخواهی از کارشناسان بازار سرمایه از جمله این روش‌ها بوده که به فعالان بازار کمک خواهد کرد با دید وسیع‌تری به پیش‌بینی بورس در آینده و تصمیم در خصوص سبد سهامی خود بپردازند.

کارشناسان و معامله‌گران خبره بازار سرمایه از آن جهت که در بطن بازار قرار داشته و از اتفاقات و روند‌های موثر بر بازار مطلع بوده و همچنین از قدرت تحلیل تکنیکال و بنیادی گروه‌های بورسی برخوردار هستند، می‌توانند به سهام‌دارن در پیش‌بینی بورس در آینده کمک کنند.

تجارت‌نیوز در آغاز هر هفته پیش‌بینی از وضعیت شاخص بازار سهام طی هفته جاری را منتشر می‌کند که این گزارش شامل دیدگاه تحلیلی کارشناسان خبره بورس و دیدگاه معامله‌گران بازار سرمایه تحت عنوان نظرسنجی بورسی است.

جدیدترین اطلاعات مربوط به پیش‌بینی بورس در هفته اخیر را می‌توانید در سلسله اخبار پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عبدالرضا

    کاهش خانه و املاک