کد مطلب: ۵۷۸۵۵۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سگینال دولت به سهامداران / کدام گروه‌ها این هفته پیشتاز بازارند؟

سگینال دولت به سهامداران / کدام گروه‌ها این هفته پیشتاز بازارند؟

یک کارشناس بازار ضمن آنکه روند بازار روز شنبه را مثبت ارزیابی کرد گفت: با اتفاقات دلار و برگشت به بالای محدوده ۲۷ هزار تومان به نظر می‌رسد روز شنبه با پیشروی گروه‌های فلزات و پتروسیمی بازار پیش برود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در محدوده یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۱۹ درصد رشد و حدودا سه هزار واحد مثبت را به ثبت رساند. شاخص کل هم‌وزن هم به ۴۶۶ هزار واحد رسید و ۰٫۱۶ درصد رشد (۷۴۸ واحد مثبت) را به ثبت رساند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس هم به بیش از هفت هزار و ۱۰۰میلیارد تومان رسید. همچنین حدود ۶۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۱۲۰نماد و افت بیش از سه درصد ۱۰۰ نماد در بازار اتفاق افتاد. اما روند بازار روز شنبه به چه صورت خواهد بود؟

ایمان رئیسی ،کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره روند بازار سهام در روز شنبه گفت: با اتفاقات دلار و برگشت به بالای محدوده ۲۷ هزار تومان به نظر می‌رسد روز شنبه با پیشروی گروه‌های فلزات و پتروسیمی بازار پیش برود.

وی همچنین درباره روند شاخص در روز شنبه گفت: شاخص کل و شاخص هم وزن به نظر می‌رسد مثبت باشند. همچنین سهم‌های کوچک که در زمان ریزش بازار جامانده‌اند به دلیل اینکه هفته گذشته شاخص هم‌وزن افت شدیدی را تجربه نکرد ظرفیت رشد را در این هفته دارند.

رئیسی افزود: گروه ساختمانی به دلیل سیگنال ساخت مسکن از سمت دولت به نظر می‌رسد رشد نسبتا خوبی را داشته باشد این گروه در زمان ریزش بازار افت شدیدی را تجربه کرد اما در زمان رشد بازار جا ماند و تحرکی را از خود نشان نداد به همین جهت به نظر می‌رسد این گروه پیشرو باشند.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دوست عزیز قیمت دلار بالای ۳۵ هزار تومان است ، دولت قبلی با کلک و حیله ای که مختص خودش بود دلار را تا ۲۲ هزار تومان رساند و دولت را تحویل داد . مثل نارنجی که ضامنش را بکشی و بدهی به دست دیگری .

  • ناشناس

    قیمت دلار ۱۵۰۰۰ تومان هست این رو عمو حسن گفته .

  • ناشناس

    بورس به شکل مسخره ای نگاهش به دلالهای پشت خطی فردوسیه.با اینکه ارز نیمایی که۹۵ درصد بازار ارز هست بسیار ثابت و کم نوسانه، ملت نگاشون به خیابون فردوسیه.این بازار خطرناکه چون تحولات سیاسی زیادی در پیشه و بورس خیلی تاثیر میگیره ازش

  • ناشناس

    بورس پیشکش چرا یارانه همون ۴۵ هزار تومنه هنوز ؟

  • ناشناس

    گروه مسکن ثفارس مقاومت ۱۱۸۰ پودر کرد و از شنبه پیش به سوی هدف ۱۴۰۰ تومان و هدف بعدی ۲۲۰۰ تومان.در خیلی کانالا vipسیگنال شد حتما ورود کنین جا نمونین چون قیمت واقعیش ۱۳ هزار تومانه

  • ناشناس

    کوچکترین اهمیتی برای مسولین ودولت ندارد مردم چقدر زیر فشار هستن …البته وقتی که در رفاه کامل زندگی میکنند معلومه که حال مردم درک نمی‌کنند…..به راحتی می‌توانند مشکلات مالی وفشار اقتصادی مردم را کمتر کنند ولی نمیخواهند ..

  • ناشناس

    خدا لعنت کنه همه مسولین ‌.همه شریک هستن این مشکلات و این سختی کوچکترین تاثیری روی خود مسولین ندارن .اصلا گرانی قحطی ولی پولی فشار اقتصادی تاثیری روی مسولین نداره .در رفاه کامل بهترین وضعیت اقتصادی زندگی میکنند .براشون هم مهم نیست چی سر ملت بیاد…یک سال قشر ضعیف التماس میکنند سهام عدالت می‌تونه مشکلات مردم را کمتر کنه سهام عدالت برای قشر ضعیف کمک بزرگی هست ولی اصلا انگار نه انگار اصلا اهمیت ندارن براشون .خدا لعنت کنه همه مسولین .

  • ناشناس

    باید پالایش را درست کرد اینم یک گام خوبیست اگه اقای محترم ریس جمهور این مسله راپیگیری کند

  • ناشناس

    دامنه نوسان کی افزایش پیدا میکنه