کد مطلب: ۵۰۴۳۶۵

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ دی ۹۹ / مذاکره، بورس را دچار رکود می‌کند؟

پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ دی ۹۹ / مذاکره، بورس را دچار رکود می‌کند؟

معاملات امروز بازار سهام با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز و رشد ۱/۵ درصدی شاخص کل همراه بود ولی عرضه در دقایق پایانی معاملات بیشتر شد، اما بورس فردا چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار سهام تقاضا به نمادهای خودرویی و بانکی بازگشت و شاخص کل ۱/۵ درصد رشد داشت. اما این روند صعودی پایدار است؟

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس گفت: فعلا بازار سهام نوسانی است و هنوز اعتماد به بازار سهام برنگشته و همین دلایل باعث شده تا خروج پول و جریان فروش پرقدرت شود. بورس از لحاظ تکنیکالی شرایط بدی ندارد و مستعد رشد است. از طرفی نیز گزارش‌های ماهانه خوب بود اما بازار سهام فعلا روند نوسانی دارد و به سیگنال‌های مثبت واکنشی نشان نمی‌دهد.

این کارشناس در رابطه با بورس فردا گفت: در دقایق پایانی معاملات امروز عرضه در بازار سهام بیشتر شد و احتمالا شروع معاملات فردا با فشار عرضه همراه باشد.

این کارشناس در رابطه با احتمال مذاکره با روی کار آمدن بایدن گفت: مذاکرات بورس را به رکود می‌کشاند زیرا مذاکرات باعث کاهش قیمت دلار می‌شود و اگر قیمت دلار زیاد افت داشته باشد بازار سهام وارد دوره رکود مقطعی خواهد شد.

این کارشناس در پایان گفت: عمق بازار کم، قدرت پول ناکافی و معاملات به قصد نوسان‌گیری و کوتاه مدت انجام می‌شود و شاید گزارشات ۹ ماهه در آینده محرک رشد بورس باشد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بورس تا ۲سال دیگه درجا میزنه الکی جو گیر نشید

  • ناشناس

    مگردولت گذاشت که ملت به بورس اعتماد داشته باشدخدابیامزردبورس را بااین وضع

  • ناشناس

    چرا فروش سهام عدالت را متوقف کردند خب داریم ضرر میدیم دولت خوب گند زد تو سهام عدالت مردم.
    خب ما کد بورسی گرفتیم با سهام عدالت کار کنیم ولی افسوس با نیرنگ مردم فریب دادند.خدا ازتون نگذره

  • ناشناس

    شاخص انصافن باید زیر ۸۰۰ باشه جا داره ریزش کنه

  • ناشناس

    بورس تا دو سال رفت تو رکود

  • ناشناس

    بورس ایران ورشکسته است چون هرچی داشتن را دلار و از ایران خارج کردن . من سه میلیارد داشتم و الان شده یک میلیارد و باید کم کم جمع کنیم بریم

  • محمد

    شما کارشناس هستید یا دلال دلار !؟ اگر گفتگو انجام شود و تحریم ها و موانع صادراتی رفع شود و تولید رونق می گیرد ، اقتصاد جان می گیرد و در نتیجه بورس رونق می گیرد . بورسی که بخواهد با دلال بازی رونق بگیرد بورس نیست دکان است !؟

  • ناشناس

    خواهشا فکری برای بالا یش بکنیید چرا به این راحتی جییب مردم خالی می کنید مگر میشه سهمی که عرضه اولی با قیمت ده هزار تومان به خلق الله دادید درحال حاضر هفت هزار تومان بفروش می‌رسانید.

  • ناشناس

    بورس خخخخخ

  • ناشناس

    اگر مشکل توافق با آمریکاست، پس چرا اردیبهشت ماه اون همه تبلیغ شد که مردم بیان بورس………………………. ………………………………