کد مطلب: ۵۰۵۸۷۳

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

پیش‌بینی بورس فردا ۲۲ دی ۹۹ / بورس فردا بهتر از امروز است

پیش‌بینی بورس فردا ۲۲ دی ۹۹ / بورس فردا بهتر از امروز است

لغو قیمت‌گذاری دستوری فولاد و تزریق پول به بازار سهام باعث روند صعودی بورس امروز شد و شاخص کل، کانال ۱/۳ میلیون واحد را پس گرفت، اما بورس فردا چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در سه هفته گذشته روند نزولی داشت و اولین روز معاملات این هفته نیز با فشار فروش در نمادهای شاخص‌ساز همراه بود اما امروز تقاضا به بورس بازگشت و شاخص کل مثبت شد. اما آیا روند صعودی بورس پایدار است؟

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با دلیل بازگشت بورس گفت: اصلاح زیاد بازار سهام در سه هفته اخیر، لغو قیمت‌گذاری دستوری فولاد، روند صعودی بازارهای جهانی و تثبیت قیمت دلار از دلایل روند صعودی بازار سهام بود و تزریق پول به بازار سهام نیز جنبه روانی زیادی داشت. با وجود روند صعودی شاخص کل هنوز اعتماد به بازار سهام برنگشته است. به نظر می‌رسد گزارش‌های ۹ ماهه به رشد بازار سهام کمک کند اما باید روند قیمت دلار را مد نظر قرار داد.

این کارشناس در رابطه با بورس فردا گفت: جو روانی بورس مثبت است و در دقایق پایانی معاملات امروز تقاضا افزایش یافت و احتمالا بورس فردا مثبت است.

همچنین حمید اسدی، حقوقدان بازار سهام روند صعودی آغاز شده را پایدار خواند و گفت: بورس اصلاح زیادی داشته و لغو قیمت‌گذاری دستوری، و تزریق پول به بازار سهام موانع پیش‌روی بورس را کنار زد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ممنون از همه شما بودجه ۱۳۹۹ ردیف شد

  • ناشناس

    بهترین کار واسه کسر بودجه بورس هست چون پول اضافی هست

  • ناشناس

    کارشناساتون رو از کجا میارین……
    ی کم ب خودتون بیایید
    ببنید چی غالبتون کردن ب جا کارشناس

  • ناشناس

    بورس بلند مدت این نه ماه هست سهام من یک درصد که هیچ رشد نکرده ۷۰ درصد ضرر سهم مثل حکشتی و شستا و بانک صادرات ، با این تفاسیرفکر کنم یک دهه دیگر فقط به پول خودم نمی رسم. این شد سرمایه گذاری مسئولین که به ما اطمینان دادید از سرمایه مان محافظت کنید.خداوند ازتون نگذردهم در این دنیا و آخرتون

  • ناشناس

    پهن بخر سهام نخر

  • ناشناس

    من چند میلیون گذاشتم تو بورس کم مونده چند تومن دیگه بدم تا بتونم دربیام بیرون. [خودرو جای سرمایه گذاری نیس بورس جای سرمایه گذاری است]

  • ناشناس

    پس ازدوران ترامپ شروع شده واین با اخبار واکسن کرونا و موفقیت نسبیش همزمان شده زنده شدن امیدها به رفع تحریم ها هم باعث اشتراک یک چیز در ایران وبقیه جهان شده وان بازگشت به اقتصاد و سرمایه گذاری واقعی با تلاش مضاعف جهت رفع عقب ماندگی های کرونا وبرای ما عقب ماندگی تحریم وکرونا ودیریازود بورس مهمان سرمایه گذاران و کارخانجات هم مهمان صنعت گران بشرطی که دخالت های دستوری غیرتخصصی را کناربذاریم

  • ناشناس

    لطفا با اعصاب ما بازی نکنید هر روز به امید یه روز خوب از خواب بیدار میشیم بعد ۲ساعت خاک بد بختی رو سرمون آوار میشه و تنها سرمایه زندگیمون ذره ذره آب میشه

  • ناشناس

    تجارت نیوز دست از رفتارت بردار. میتونی بگی چرا امروز بورس ریخت؟ پریریروز بهونه ات برای ریزش بورس نامه وزیر صمت برای کاهش قیمت فولاد بود، از بس فشار آوردی نامه پس گرفته شد حالا هم بورس میریزه و هم قیمت میلگرد بالا میره که هیچ کدوم به نفع ما نیست.

  • ناشناس

    آره اینجوری اخبار مثبت بدین مرحبا خدا خیرتون بده