کد مطلب: ۵۸۲۵۴۸

در گفتگو با یک کارشناس بازار سرمایه مطرح شد:

پیش‌بینی بورس ۴ مهر / بازار این هفته مثبت خواهد بود؟

پیش‌بینی بورس ۴ مهر / بازار این هفته مثبت خواهد بود؟

امروز بازار سرمایه با صعود شاخص کل بورس همراه شد و در پایان بازار با  ۲٫۵۷ درصد رشد و ۳۵ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت روند بازار فردا به چه صورت است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سرمایه با صعود شاخص کل بورس همراه شد و در پایان بازار با ۲٫۵۷ درصد رشد و ۳۵ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت روند بازار فردا به چه صورت است؟

یوسف هاشمی، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار سهام می‌گوید: با توجه به سیگنال‌های اقتصادی و گزارش فروش شرکت‌ها که در چند روز آینده منتشر می‌شود روند بازار سرمایه هم احتمالا تغییر کند.

هاشمی می‌گوید در چند روز گذشته افت چشم‌گیری در قیمت دلار به وجود نیامده و همین موضوع نشان می‌دهد روند بازار سهام در هفته جاری با اصلاح رو به رو نباشد.

این کارشناس بازار در بخش دیگری از مصاحبه اضافه کرد: اگر در نرخ بهره بانکی دستکاری و تغییراتی ایجاد شود ضرر جبران‌ناپذیری در بازار سهام رخ می‌دهد و بهتر است سیاست‌گذاران در حال حاضر برای افزایش آن برنامه‌‌ای نداشته باشند.

وی افزود: در افت اخیر بازار، گروهی از سهم‌ها لیدر افت نبودند کاهش قیمت در همه گروه‌ها به صورت هم‌زمان اتفاق افتاد. اگر با دیدی بلند مدت بخواهیم به بازار سرمایه نگاه کنیم گروه‌های فلزات اساسی، پالایشی، بانکی و غذایی از رشد خوبی برخوردار خواهند بود اما اگر به صورت میان‌مدت و کوتاه مدت به بازار نگاه کنیم همه گروه‌ها هم‌زمان برگشت قیمتی خواهند داشت.

آخرین پیش‌بینی بازار سهام را در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فردا تو پیش گشایش بخریدد..بعدا نخواهید توانست یهمها را پایینتر بخرید…مثبت قوی .ـحالا ببینید…بازار برگشت به سمت صعود…این بازی تا پایان ماه مهر کماکان مثبته.ــصبر در سهنهای ارزندتون کنید

  • ضرر کرده

    خودت اصلا فهمیدی چی گفتی . چه برسه ماها مردم عادی . همش دو پهلو و سه پهلو. شما ها خداییش مثل بورس ایران نابغه هستین اقایون کارشناسان

    • ناشناس

      تقصیر خودته دوست عزیز.توچرا گوش میکنی.

  • اسد

    جمعه میگفتند که این هفته متعادل است ،این رشد بر خلاف پیش بینی ها بود ،بنابراین میشود گفت در آن ریزش و این صعود ،هیچ پارامتری عوض نشده ،فقط هیجان باعث این و آن میشه

  • ناشناس

    با هم سیستم هنگ کرد همشیه اختلال دو نفر میخواهن بخرن یا بفروشن سیستم هنگ میکنه ???الله لعنت السین

  • ناشناس

    ۹۰درصد سهامداران ناراضی هستند فقط حقوقی سود میکنه قانونی هم وجود نداره

  • مجمع تحلیلگران

    الحمد لله بورس داره به نقطه عطفش نزدیک میشه. یعنی حقوقی شرکتا بزودی نوسان گیری در این حد رو کنار خواهند گذاشت .دیروز بازار رو مثبت کردن و متوجه شدن که دیگه نمیتونن جذب نقدینگی جدید کنن.فقط بدونین حقوقیا تا زمانی که با مثبت کردن مجازی بازار بتونن جذب نقدینگی کنن به نوسان گیریشون ادامه میدن. فقط زمانی که ببینن قادر به جذب نقدینگی جدید نیستن به این بازی خاتمه میدن .. هیچ عاملی جز ورود و خروج پول به یه سهم باعث مثبت یا منفی شدنش نمیشه. حقوقی بازار رو مثبت میکنه تا نقدینگی جدید جذب شه . تا زمانی که ورود نقدینگی داره فقط میفروشه بمحض قطع شدن ورود نقدینگی سهمو میریزه و دوباره سهمی که فروخته رو تو قیمت پایینتر میخره و تا زمانی که حداقل هشتاد درصد سهام فروخته شده رو تو منفیا نخره سهمو رشد نمید ه. بهر حال چنان پول رو بسوزونه که دیگه کسی ان شا الله جرات خرید جدید نداشته باشه و ورود نقدینگی قطع بشه تا حقوقی با رشد کاذبم نتونه جذب نقدینگی کنه تا بعد بره مرحله بعد که همانا حمایت واقعی از سهمشه نه نوسان گیری و حمایت واقعی یعنی رشد معقول .کم اما ممتد سهم. موفق در پناه حق

  • ناشناس

    تا میتونید دعا کنید برای حقوقی بپیوند وسیتا شاید خدا جواب کارشون بده

  • ناشناس

    خدایا تا کی ضررر کنیم خودت جواب حقوقی سهم بپیوند وسیتا را بده

  • حاج یحیی

    سلام خواستن توانستن است اگر واقعا بخواهند کاری درست انجام دهند شدنی است

  • ح م

    سلام لطفا پول فروش سهام عدالت فروشندگان سال ۹۹ واریز کنید ممنون