کد مطلب: ۶۱۶۳۳۳

ادامه روند خنثی در هفته آینده/ کدام گروه‌های بورسی رشد می‌کنند؟

ادامه روند خنثی در هفته آینده/ کدام گروه‌های بورسی رشد می‌کنند؟

بازار سهام هفته گذشته را در حالی به پایان رساند که شاخص کل بورس ۲٫۱ درصد ریزش داشت. گروه‌های خودرویی و بانکی با توجه به اخبار برجامی نسبت به سایر گروه‌ها رشد داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام هفته گذشته را در حالی به پایان رساند که شاخص کل بورس ۲٫۱ درصد ریزش داشت. در اواسط هفته گروه‌های خودرویی و بانکی با توجه به اخبار برجامی نسبت به سایر گروه‌ها رشد داشتند. اما بورس با رشد سهم‌های کوچک در انتهای هفته به کار خود پایان داد.

نیما رئیسی، کارشناس بازار سهام گفت: شاخص کل بورس دیروز کمی مثبت و حجم معاملات همچنان پایین بود. وضعیت بازارهای جهانی، نکته مثبت برای بازار سهام در هفته آتی است. قیمت نفت به تدریج به سقف‌های قبلی نزدیک می‌شود و قیمت فلزات وضعیت خوبی دارد.

وی ادامه داد: احتمالا گروه‌های کامودیتی‌محور در هفته آینده وضعیت خوبی داشته باشند. این هفته با توجه به اخبار مذاکرات چرخش نقدینگی در گروه خودرو و بانک داشتیم. به نظر من هفته آینده در گروه فلزات و پتروپالایشی‌ها شاهد حرکت خواهیم بود.

رئیسی عنوان کرد: فعلا در بازار ترس از ریزش دلار وجود دارد. اما باید توجه داشت که حتی در صورت حصول توافقات نیز نرخ تسعیر ارز نوسان زیادی را تجربه نمی‌کند. نهایتا تلورانس پنج درصدی خواهد داشت که در صورت‌وضعیت شرکت‌ها نمودی پیدا نمی‌کند.

این کارشناس گفت: احتمالا در هفته آینده وضعیت به همین صورت ادامه‌ می‌یابد. در حال حاضر ترس کل بازار را گرفته است اما فشار فروش‌ها به تدریج کمتر می‌شود و من نسبت به بازار خوشبین هستم.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بورس چه بلایی به سر ما سهامدارها اورده که به هر اندازه از تنزل سهامها کاسته میشه احساس میکنیم سود کردیم حتی کار شناسها هم بر این باورند که روند نزولی ملایم یعنی سود واقعا داریم خودمون رو گول میزنیم غافل از اینکه اصل سرمایمون کم کم وباشیب نزولی ملایم در حال صفر شدنه

  • عزراییل حقوقبها

    سایت تجارت نیوز :اگر سه متن ونظری که امروز فرستادم را چاپ نکنید شما رو بخدای قاهر قهار منتقم واگذار میکنم همین وبس ( حسبی الله )

  • احمد

    سلام بهتر است سهامهایتان راباضررنفروشید جوگیر نشوید وقتی شما ارزان نفروشید بالاخره رشد می‌کند

  • ناشناس

    اگرهمه مثل من باشند وازدولت همایت نشوندتاچندروزدیگرتعدادسرچهارراه ایستاده ها چند برابرمی شودمقداری وام باسودبریزیدبه پرتفوی مالباخته های عمده هم مالباخته هاسرگرمند هم سودوام هم بردارند دوباره زیان به نفع دولت وقسط وام هم کم کنندتاآن مبلغ تمام شود.برای سهامدارپولی هم نماند آن وقت طوری نیست فراموش می شود

  • ناشناس

    بعضی سهمها رو بازیگر برای بلوکه پول طوری متلاشی کرد. که خودشم مونده از چه راهی
    در بره. روشهای موزیانه ای بکار بردند که اگر
    در جامعه پیاده بشه نامردی رو گسترش میده

  • عزراییل حقوقبها

    وزیر رییسی گفته :با یک میلیون تومان میتوان شغل وکار تولیدی ایجاد کرد ,
    ومعاون وزیر کار گفنه:4 چهار میلیون تومان برای یک خانواده چهار نفره خط فقر حساب میشود
    اما من میگویم :جناب وزیر شما احتمالا در دوران ماقبل تاریخ ودر عصر حجر دارید زندگی میکنید پدر بیامرز خط فقر برای یک خانواده حد اقل ده 10 میلیون تومان است آنهم فقط برای سیر کردن شکم نه زندگی متوسط چهار میلیون خط فقر نیست بخدا قسم خط مرگ است

    • شفق

      خب راست مبگه چرا هیاهو میکنی برادر…هر روز ۶ تا لواش،هفتگی دو قالب پنیر پاستوریزه،یه قوطی چای ،دو کیلو قند و پول آب و برق و هزینه دفتر و خودکار بچه و اجاره میشه ۴ میلیون دیگه حالا خونه ی ۵۰ متری …حالا بگو ۵ میلیون ….همینکه طرف زنده میمونه خوبه دیگه…بد بین نباش?

  • ناشناس

    غدام گزینه خوبی برای خرید بررسی شود
    سهم 59هزاری رو 9هزار آوردن واردر ترس میزارن مفت جمع میکنن ودیگه آخرای بازیه وتو کف قیمت هستش
    پر سود باشید انشاالله

  • ناشناس

    سهامداری کنیم تا ته مانده سرمایه را بخورند خیالشون راحت بشه

  • ناشناس

    با سلام.چنانچه صرافی های بازار دیجیتال تعطیل گردد بازار سرمایه ریالی بی شک بهبود میابد.
    ………………………………………………….
    از طرفی فرصت به نوسانگیرها در بازار سرمایه داده نشود تا بقیه سهامداری کنند .

  • حقیقی دریده شده

    سلام به سهامداران مظلومعزیزان می دانید گرگها زمانی که طعمه کم شود یا چیزی برای خوردن نباشد چه می کنند ؟
    آنها دور هم جمع شده وچشم در چشم های هم دوخته وکافی است یکی اندکی غفلت کند و همین غفلت کوتاه باعث دریده شدنش توسط بقیه گرگها میشود. حکایت حقوقیهای این روزهای بورس .
    حقیقی در بورس تمام شد. حل حقوقیها همدیگر را میدرن .