کد مطلب: ۵۲۹۹۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی هفتگی بورس از نظر کارشناسان بازار سهام

پیش‌بینی هفتگی بورس از نظر کارشناسان بازار سهام

بازار سهام در جریان معاملات هفته گذشته، با روند نوسانی همراه بود و تنها در روز سه‌شنبه روند صعودی شاخص را ثبت کرد. روند این هفته بازار از نگاه کارشناسان بازار سرمایه چگونه است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به روند معاملات هفته گذشته و افزایش برخی از تحرکات مثبت در بازار، برخی از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند روند منفی در بازار ادامه خواهد داشت. در مقابل تعداد زیادی از کارشناسان معتقدند روند بازار در جریان این هفته با توجه به برخی از تحرکات مثبت اما صف‌های فروش در تعداد زیادی از نمادها، خنثی پیش می‌رود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشستی با صندوق‌های سرمایه‌گذاری، تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی را تصویب کرد. در روز بعد از انتشار این خبر، در جریان معاملات روز سه‌شنبه، شاخص کل مثبت شد. بعضی از کارشناسان معتقدند اگر این تزریق نقدینگی ادامه‌دار باشد، احتمال دارد روند صعودی نمادهای شاخص‌ساز در هفته‌های بعدی ادامه داشته باشد.

مهدی سماواتی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره ادامه روند معاملات اظهار کرد: طبق روند هفته‌های گذشته، تعداد زیادی از نمادها در صف فروش قفل هستند. احتمال دارد تعداد محدودی از سهم‌های شاخص‌ساز همچون فلزات اساسی و بانکی‌ها روند مثبتی داشته باشند و حرکت شاخص را متعادل و یا کمی مثبت نگه دارند.

بینی بورس 28 فروردین

از طرفی کارشناسان معتقدند وجود دامنه نوسان، باعث شده صف‌های فروش طولانی مدتی را شاهد باشیم. اگر دامنه متغیر به حالت قبل و مساوی برگردد، بازار از دید خیلی از سهامدارانی که نقد هستند جذابیت دارد.

علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه درباره شرایط کلی بازار توضیح داد: در حال حاضر بازار در شرایطی قرار دارد که نیاز دارد ارزش معاملات افزایش یابد. یکی از راه‌های افزایش حجم معاملات این است که افرادی که دارای نقدینگی هستند وارد بازار شوند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ورشکست

    نوش جون دولت ما که کلا بیخیال شدیم این پول که گذاشتیم نتیجه اعتماد بود که اشتباه بود

  • ناشناس

    اقای دهنوی۴۸ ساعته ۲۴ هزار میلیارد تزریق به بورس وقتی تاثیر داره که تو این قیمتها که میخرند تا ۲۰ درصد بالاتر حقوقی حق فروش نداشته باشند..نوسانگیری سنگین ممنوع بشه..رانت خواران بورس همونایی هسن که از مرداد مطلع بودند چه خبره..الانم موقع سود هنگفت باشه خواهند امد

  • ناشناس

    وارد بازار بشن که پولشونو‌هاپولی کنن

  • گشنه گدا

    بورس خاکش به سر شده

  • کریمی

    دامنه نوسان را بر ندارید چون بازارحد اقل یک سال دیگه همینه سعودی در کار نیست فعلاهمه تشریف بردن ارز دیجیتال با هیچ سرمایه ای هم نمیشه این نهنگ وحشتاکی که بیشتر شبیه به دریا شده راسیر کرد. با برداشتن دامنه نوستن سرمایه خرد زودت نابود میسه ودرد سر برای دولت ایجاد میکنه تا آخردولت باشه تا همه مشکلات بیفته گردن دولت بعدی علی برکت الله

  • ناشناس

    فقط ارز دیجیتالی رو ممنوع کنند همه چی درست میشه

  • ناشناس

    عجب رویی دارن،باز میگه پول بیارید تو بورس،واقعا مردما چی فرض کردین

  • ناشناس

    ساختمان بورس ..کوره پول سوزیه…نابود بشه بهتره…مسولین بی کفایت استعفا .استعفا

  • سهامدار

    این کارشناس ها برن آب تو هاون بکوبونن با نظرشون تا دولت نخواد هیچ کدوم از سهم ها تکون نمیخورد کجایدن آنهایی که بورس را تبلیغ میکردند

  • ناشناس

    میشه جان مادرتون پیش بینی نکنید دیگه سرمایه ای نمونده