کد مطلب: ۴۶۱۹۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس فردا، یکشنبه چه می‌شود؟

بورس فردا، یکشنبه چه می‌شود؟

یک کارشناس بورس پیش‌بینی کرد: معاملات امروز بازار سرمایه این نوید را می‌دهد که شاهد بازار سراسر مثبت طی معاملات فردا باشیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همانطور که کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند شاخص معاملاتی امروز با روندی نزولی آغاز به کار کرد و در پایان معاملات اصلاح ۱۲ هزار و ۳۴۵ واحدی را به ثبت رساند. این درحالی است که شاخص در یک ساعت ابتدایی معاملات ریزش حدود ۳۴ هزار واحدی را شاهد بود اما رفته رفته بازار به سمت مثبت شدن پیش رفت.

محمد خبری‌زاد، تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز عنوان کرد: معاملات امروز بازار سرمایه این نوید را می‌دهد که شاهد بازار سراسر مثبت طی معاملات فردا باشیم. تغییر روند بازار امروز از منفی به مثبت خوب شکل گرفت، شاید این مثبت شدن کمی زود بود اما بازار خیلی با قدرت به سمت مثبت شدن پیشرفت و به نظر می‌رسد فردا نیز شاهد بازاری سبز باشیم.

وی در حالی که بازار فردا را پرعرضه پیش‌بینی کرد، گفت: با وجود پرعرضه بودن بازار فردا اما قدرت خریداران بر عرضه‌کنندگان می‌چربد و شاهد تشکیل صف خرید در اکثر نمادهای بزرگ خواهیم بود.

وی مشکل سامانه معاملاتی را ریسکی برای بازار سرمایه عنوان کرد و افزود: امروز نیز شاهد این مشکل در بازار بودیم و باعث شد که خیلی از نمادهای پرمعامله در طول بازار متوقف شوند. فردا نیز حتما این اتفاقات تکرار خواهد شد که مسئولان امر باید فکری به حال این مشکل کنند. از آنجایی که در آینده شاهد حضور شرکت‌های جدید و سهام عدالت در بازار سرمایه خواهیم بود اگر این وضعیت بخواهد ادامه‌دار شود، بازار به مشکل برخواهد خورد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بابا تو را به پیغمبر قسم نماد پترول تو بورس باز کنین بابا سود نخواستیم بزارین تا سهاممونو بفروشیم. زمانی که بورس رفت تو منفی بازش میکنین.

  • حسین از شهرری

    سلام پاسخگوی ضرر و زیان کدها در ضعف هسته کیست ؟

  • ناشناس

    خجالت بکشید تا کجا میخواد بالاتر بره

    • ناشناس

      سهم فروختی . فرصت ورود نامیده … چرا آخه :)))))

  • امیری

    بزرگترین مشکل بورس ما در حال حاضر سامانه های ضعیف است که شامل سرورها و شبکه بسیار کند و اصطلاحاً عدم پاسخگویی به موقع هسته…
    این مشکل از وقتی تعداد کاربران سامانه های بورسی زیاد شده بیشتر خودسگشو نشون داده و علاوه بر اینکه باعث تعصاب خوردی میشه، باعث کای ضرر و زیان هم میشه و این شایعه را که در مشت صحنه دست هایی در کار هستند را تقویت میکنه.
    مسلماً اگر سیستم با این ضعف فناوری ادامه بده شاهد نارضایتی و تخریب اعتماد عمومی خواهیم بود….

  • محسن

    چرا بالا میره؟داد ستد زیاد شده افراد جدید اومدن با پول جدید؟!!!!

  • مهدوی

    سلام الان یک ماه وچند روزه من شمواد خریدم دو روز بعد از خریدن ممنوع و متوقف شده علتش چیه چرا باز نمیشه اصلاباز میشه متشکرم اگه پاسخ بدیم

    • ناشناس

      به کدال مراجعه کنید و اطلاعیه های سهم خود را بررسی کنید ،پاسخ را می یابید.

  • ناشناس

    امید واهی به آینده و رشد بورس بیش از تورم مردم رو مجاب کرد هرچند کرونا هم بی تاثیر نبود

  • ناشناس

    استاد سلام من شش روزه دبالک خریدم همش منفیه ایاحمایت میشه ؟؟؟؟؟

  • رضا

    سلام آیا فردا یکشنبه شاخص از 2000000 رد خواهد شد یا نه و اینکه سهم خمحرکه آیا فردا مثبت خواهد بد یا باز منفی است

  • رضا

    آیا بازار فردا مثبت است یا منفی