کد مطلب: ۴۷۶۹۰۰

پیش‌بینی بورس امروز ۲۴ شهریور / افت بازار سهام ادامه دارد؟

پیش‌بینی بورس امروز 24 شهریور / افت بازار سهام ادامه دارد؟

بازار سهام روز یکشنبه با افت ۵۵۰۰ واحدی روبه‌رو بود، این در حالی بود که معاملات بازار شروع مثبتی داشت. اما بورس امروز چه می‌شود؟ آیا افت بازار ادامه دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، عباسعلی حقانی نسب، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به جلسه دیروز مجلس گفت: گویا قرار است از امروز منابع صندوق توسعه ملی به صندوق ثبات بازار سرمایه انتقال پیدا کند. اگر چنین شود، احتمالا حمایت‌ها و بازارگردنی‌ها از امروز تاثیر خود را بر بورس می‌گذارد.

او درباره روند بازار این هفته گفت: روز شنبه تاثیر روانی اخبار حمایت از بازار سرمایه بروز و روند بازار را مثبت کرد اما روز یکشنبه حقیقی‌ها منتظر حمایت پرقدرت بودند اما اجرایی نشد و برخی شایعه‌ها نیز جو بی‌اعتماد بازار را تشدید کرد. فرایند تصمیمات شورای عالی بورس برای حمایت از بازار سهام زمان‌بر است و به نظرم اگر حمایتی در کار باشد باید کمی منتظر ماند.

جزئیات بیشتر و نظرات مخاطبان درباره روند احتمالی امروز بازار سهام را در گزارش پیش‌بینی بورس 24 شهریور 99 بخوانید.

در همین مورد دنیای اقتصاد پیش‌بینی امروز را درجدول زیر منتشر کرد:

0000 1

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علي

    چرا نماد خودرويي ها و پالايشي ها و نمادهاي بزرگ ديگر را باز نميكنيد ؟؟؟؟؟!!!!!!!!

  • ناشناس

    دولت استفاده خودش از این بازار بردوبی خیال مردم شد.

  • حسن ابو سجاد

    سلام بافت بورس سهام عدالت میریزن برامون یا نه

  • ناشناس

    سلام بورس منفی شد پول سهام میریزن یا نه

  • ناشناس

    به نظر میرسه روند برگشت بازار به صورت ملایم و کم کم باشه و ریزش اخیر روزهای پایانی را پشت سر می گزارد پیش بینی بنده به عنوان فعال بورس اینه که از هفته آینده نود درصد نمادها مثبت خواهند شد و پیشنهاد میکنم اگر سهامدار هستید اصلا نفروشید و اگر خریدار هستید از حالا به صورت پله ای روزانه خرید کنید ولی اگر بازهم دیدید که روز بعد منفی خورد هیجان زده نشوید و نفروشید فقط خرید پله ای و صبر و اگر هم کل سبدتون منفی شده باز هم توصیه میکنم هیچ سهمی را اصلا نفروشید صبر کنید تا یکی یکی هر نمادی که ضررش جبران شد در ماه های بعد بفروشید و دوباره نمادهایی که هنوز منفی مانده اند را بخریدتا میانگین ضرر ان نمادتان کم شود و زودتر به سود برسد باز هم تاکید میکنم فعلا هیچ سهمی را نفروشید

  • ناشناس

    الهی خیر نبینن

  • ناشناس

    امروز مثبت بود
    فردا هم مثبه ?

  • Zarix

    من تازه میخوام وارد بورس بشم و ل کمک جدی نیازمندم

  • ناشناس

    فعلا حقوقي ها دارن حمايت مي كنند تا كي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • علی

    در قسمت استعلام مجدد سهامی که برای فروش گذاشتم صفر نشون میده ولی در قسمت وضعیت سفارش چیزی نشون نمی‌ده دوستان کسی اگر می‌دونه لطفاً راهنمایی کنه