کد مطلب: ۶۱۷۰۹۰

بهبود روند بازار سهام فردا؟ / کدام گروه‌های بورسی رشد می‌کنند؟

بهبود روند بازار سهام فردا؟ / کدام گروه‌های بورسی رشد می‌کنند؟

بازار سهام در ادامه روند منفی هفته گذشته امروز نیز با افت شاخص کل مواجه بود. کارشناسان معتقدند فردا وضعیت اندکی بهبود خواهد یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در ادامه روند منفی هفته گذشته امروز نیز با افت شاخص کل مواجه بود. کارشناسان معتقدند فردا وضعیت اندکی بهبود خواهد یافت.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام گفت: بازار امروز خسته‌کننده، فرسایشی و با حجم معاملات کم ادامه پیدا کرد. بی‌اعتمادی حاکم بر بازار به دلیل دخالت‌های مستقیم و غیرمستقیمی است که از طرف نهادهای دولتی یا خود سازمان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: دامنه نوسان به تنهایی ایراد بازار سهام نیست. اگر دخالت و دستکاری‌ها تمام شود می‌توانیم به روزهای خوب بازار امیدوار باشبم. در این میان توافقات برجام، کاهش قیمت ارز و … نیز تاثیرگذار هست اما دلیل بی‌اعتمادی دخالت‌هاست.

رئیسی گفت: امروز معاملات خودرو نشان داد که روی سد حمایتی فردا احتمالا گروه خودرویی و بانکی روند مثبت خواهد داشت. با توجه به اینکه وابستگی بازار به سهم‌های گروه خودرویی و پالایشی زیاد است، در شروع بازار فردا روند منفی امروز را داریم اما به تدریج از منفی‌ها کم می‌شود.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام نیز گفت: با توجه به کاهش قیمت ارز که عامل قالب در بازار امروز بود، شاهد افت بودیم. با توجه به اینکه قیمت‌ها به سطح حمایتی رسیدند انتظار می‌رود سهم‌ها از روند منفی شروع کنند و به سمت مثبت حرکت کنند. این رشد در پتروپالایشی‌ها و فلزات اساسی بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: نرخ ارز در معاملات بازار فردا اثرگذار است اما نه به شدت امروز. کاهش نرخ بهره بین بانکی نیز به معاملات فردا کمک خواهد کرد. بنابراین فردا بدون تغییر در حجم معاملات قیمت‌ها از منفی به مثبت حرکت خواهند کرد.

آخرین پیش‌بینی بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عزراییل حقوقبها

    شکایت مظلوم به ظالم بردن خودش ننگ است
    ظالم خودش بی عار ومنشأ ومایه ننگ است

  • ناشناس

    سهامهایی مثل شستا از ۶۵۰۰ به ۱۰۰۰رسید -فولاد از ۲۷۰۰ به ۹۰۰ رسید -و اکثر سهامهایی پتروشیمی از حداقل ۴۰۰۰تومان به ۱۰۰۰ و……….حکشتی و فسا بانکها و… حداقل ۷۵ درصد افت کردن ،هر جوری حساب کنی باید شاخص زیر یک میلیون میشد نمیدونم چرا این دولت شاخص را بالا نگه داشت اکثر باسواد هستن میفهمن واقعیت را بگید اعتماد را برگردانید

  • ناشناس

    عزیزان سهم خوب داشته باشین کاری به شاخص نداشته باشین .فقط خزامیا

  • ناشناس

    چی شد اون حرفهای رئیسی ؟
    چرا دیگه رئیسی نیومد به ساختمان بورس سر بزنه ؟
    رئیسی گفت ۱ هفته ای نگرانی مردم از بورس درست میکنم.
    ۳سال دیگه رضایی بازم میخواد هزاری نشون بده ؟
    کی بود اون که می‌گفت دولت سلام ۳ روزه مشکل بورس میشه حل کرد ؟

    • ناشناس

      یکیشون شد رییس جمهور.یکیشون شد معاونش.یکی دیگه هم شد شهردار و….. .سهام دار اغفال شده هم تا خرخره تو ضرر

  • سینا

    زندگیمون نابود شد، افسرده شدیم، لعنت خدا بر باعث و بانیش

  • جواد

    بابا بی خیال بگردید ببینید این همه فروشنده ار کجا سبز میشه.احتمالا سازمان بورس به همراه ماینر دستگاه فروشنده سازی ۹۰ درصد ضرر هم داره تولید میکنه.

    • ناشناس

      فکر کنم خودشون مثل ما برای خرید سهام پول نمیدند، به همین دلیل توی هر قیمتی که باشه حجم بالا میفروشند و بازار رو منفی میکنند

  • ناشناس

    قبل از انتخابات همه بورس بورس می کردن ، اونی که رای آورد هم بیشتر از همه دم از بورس می زد . شاید هم بیشتر آراء خودشو از سهام دارا گرفت ، ولی امروز که خرش از پل گذشته ، بورسو فراموش کرده . متاسفم برای این دنیا که هرچه شارلاتان تر باشی بیشتر موفقی .

    • ناشناس

      همه دنیا که اینجور نیست. ایران اینجوری شده متاسفانه

  • پژمانم

    ای جون خواهرتان تخته کنید بااین بورس مسخره ها

  • ناشناس

    مردم پول تو بورس نزارین برین خر بخرین خوب سود داره خر الان 40 ملیونه

    • ناشناس

      سلام بخداراست میگی من یک نفر که به غلت کردن افتادم بدبخت شدم

  • aryan

    اشغال میخریدیم و از جوی جمع میکردیم الان ارزش داشت…اینجا مرکز دزدیه …اینجا مرکز جیب مردم خالی کردنه