کد مطلب: ۵۹۱۰۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شاخص فردا مثبت می‌شود؟ / کدام گروه‌ها رشد می‌کنند؟

شاخص فردا مثبت می‌شود؟ / کدام گروه‌ها رشد می‌کنند؟

امروز بازار سهام ابتدا با روند منفی شاخص همراه شد اما در پایان نیمه اول معاملات شاخص با رشد اندکی مواجه شد و در پایان بازار با ۳۳۶ واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت. بازار فردا به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سهام ابتدا با روند منفی شاخص همراه شد اما در پایان نیمه اول معاملات شاخص با رشد اندکی مواجه شد و در پایان بازار با ۳۳۶ واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار فردا به تجارت‌نیوز گفت: فردا شاخص مثبت است اما پرتفوی افراد تغییر خاصی را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: فردا تعداد مثبت‌های بازار کم خواهد بود و کلیت بازار توانی برای رشد ندارد. با وجود آنکه از بورس به عنوان یک نهاد غیردولتی نام می‌برند اما تا دولت نخواهد روند بازار تغییری نمی‌کند.

احسان بیگی، کارشناس بازار هم درباره آینده بورس گفت: بازار تا پایان سال روند صعودی را خواهد داشت. سهم‌های بنیادی در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارند و ارزش سرمایه‌گذاری و خرید را دارند. وی همچنین افرود: سهامداران خرد در وضعیت فعلی نباید عجله‌ای برای فروش سهام خود داشته باشند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه نرخ دلار روند افزایشی داشته باشد،سهم‌های دلاری رشد بیشتری دارند. در مجموع صنایع فلزات اساسی، پالایشی، پتروشیمی و معدنی تحرکات خوبی را دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ????
    با سلام و عرض احترام
    یکسری کلا تقید بهتر هست با استفاده الگوهائی لااقل آزمایشی بررسی
    برای عنوان موارد زیر
    حذف فاصله بین ردیف های قیمتی اردر گذار در هر ستون خرید و فروش ، که خود یک الگوریتم هست فواصل بین ردیف ها وقتی این موضوع برداشته شود احتمال آزادی عمل شرکت برای کنترل شرکت خود ، که آشتی اقتصادی با مردم احتمال یقین فساد ورانت و تردید نخواهد بود ، دوم شناوری هم همینطور که اصلا مبرهنه که شرکت کنترلی حداقلی داشته روی پارامترهای سودآوری خود ، بحث حجم مبنا یک تقید است که شرکتها خودشان آن را تعیین کنند خیلی چشمگیر اثر مثبت خواهد داشت بورس قبل ۹۹ اواخر نود هشت از خیلی از موارد و اجبارهای فوق معاف بود ، لطفا مسئولین محترم به این پارامترها توجه شود ، بحث آزادی دامنه نوسان حتی اختیار دامنه نوسان توسط خود شرکت که ابهام بازگشایی های متضررانه هم کمرنگ شود و شرکت های بورسی حافظ سهم خود بوده و سهامدارانشان بجای اینکه سازمان بورس روی تعیین دامنه نوسان نظارت کند روی نحوه معاملات آن شرکت که دامنه نوسان برای سهمش محاسبه کرده ناظر باشه آنوقت هم کنترل سازمان موثر و قابل مشاهده هست هم اثر و پررنگ شدن وظیفه (( امور سهام شرکت ها )) ، از کارشناسان محترم و خبره بازار سرمایه تقاضامندیم تا نکات متن فعالان بازار به نهادهای مرتب همانند مراتب متعدد گذشته که این محبت و لطف و پشتکار را بخرج دادند مجددا مطرح کنند .
    با تشکر از شما

  • ناشناس

    فقط دلار و سکه

  • ناشناس

    مذاکرات برجام قرمز

  • ناشناس

    تا وقتی ناظرین بازار خوابند و دستوری عمل میکنن، وضع بهتر از این نمیشه

  • ناشناس

    زمان روحانی بهتربود

  • ناشناس

    خوب سه روز 80 درصد سهام منفی میشن ، یه روز شاخصو بالا میکشن . این دستوره که قیمت سهام این قدر پایین بیاد تا خصولتی ها با قیمت نازل بخرن و چند ماه بعد با یه شوک به بازار همون ها رو با قیمت بالاتر بفروشن . ضمنا در جواب اون دوستمون که گفتن ناظر بازار خوابه باید بگم ناظر خواب نیست اتفاقا بیداره و میدونه داره چیکار میکنه .

  • ناشناس

    ما خوابیم نه ناظرررر

  • ناشناس

    سهمی مثل فاذر 90 تومن معامله میشه.یعنی از ارزش اسمی 100 تومن روی کاغذ کمتر.عجب اوضاعی شده.

  • ناشناس

    حقوقی جان سهام سیتا سیمانی مدتی است باسیتا سهام خانوادگی به تفریح رفتید اون زیر زیرا از بس هم که کمادر حقوقی سیتا خشک خشک شده دیگهمیخ فولادی هم نمیتونه بازش کنه لا اقل حرکتی بزن شاید بازش کنیم

  • همشهری

    یا امام صادق