کد مطلب: ۵۰۵۹۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۲ دی ۹۹/ افزایش تقاضای خرید در بازار ارز

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۲ دی ۹۹/ افزایش تقاضای خرید در بازار ارز

دلار به کمترین قیمت دو ماه اخیر رسید و امروز به کانال ۲۴ هزار تومان عقبگرد داشت. این عقبگرد دلار به کانال ۲۴ هزار تومان، پس از انتخاب جو بایدن به عنوان رییس جمهوری امریکا کمترین نرخ تا امروز بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز هر قطعه اسکناس امریکایی امروز در صرافی ملی با قیمت ۲۴ هزار و ۵۹۰ تومان معامله شد و در بازار آزاد با قیمت ۲۴ هزار و ۵۰۰ تا ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رفت اما ظهر امروز دوباره قیمت به کانال ۲۵ هزار تومان وارد شد.

در معاملات فردایی هم قیمت دلار تا ۲۴ هزار و ۸۹۰ تومان ثبت شد. کامبیز افسری، کارشناس بازار ارز درباره علت کاهش قیمت دلار به تجارت‌نیوز می‌گوید که بازار ارز متاثر از بازار جهانی طلا بود و به دلیل تنش سیاسی هفته گذشته در امریکا، بهای هر اونس طلا بیشتر از ۱۰۰ دلار در هفته کاهش داشت و ارزش دلار در بازار جهان تضعیف شد.

او ادامه می‌دهد: با گشایش بازار جهانی در روز دوشنبه و مشخص شدن وضعیت قیمت هر اونس طلا، بهای دلار در بازار فردا مشخص می‌شود که احتمالا اندکی کاهشی است.

افسری درباره دلیل برگشت دلار به کانال ۲۵ هزار تومان هم توضیح می‌دهد که با کاهش قیمت دلار موج تقاضا برای خرید اسکناس امریکایی شکل گرفت و همین مساله موجب افزایش قیمت دلار تا کانال ۲۵ هزار تومان شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • روزهای بی پایان

    عرض سلام
    هنگامی که در 10 سال پیش (کمتر یا بیشتر)، یارانه ها را هدفمند کردن، اولین نکته ای که به ذهنم رسید، این بود احتمالا پس از این در چند دوره، تورم های بیش از 50 درصدی را تجربه خواهیم کرد. و در مقابل ماهیانه یارانه مردم بالا نخواهد رفت و این باعث میشود که خودبه خود مبلغ یارانه ها آنقدر برای پرداخت بی ارزش شود تا در نهایت پرداخت و عدم پرداخت آن تفاوتی برای دولت ها نکند.
    متاسفم برای مردم کشورم که این قدر راحت دستاویز سیاست های داخلی ما میشوند و در مقابل سیاست پوچ خارج کشورمان را دنبال میکنند و مدام همه چیز را به سیاست خارجی و کشورهای دیگر پیوند میدهند.
    مملکت تماما پر شده از دلال و دلال بازی و رانت خواری. دلالان اصلی بازار آنقدر بزرگ هستند که خنده دار است بگوییم این گروه های اصلی دارای قدرتی در مملکت نیستند. ماه ها تمامی رفتارها- تبلیغات- کامنت ها و اخبار را در کنار تجزیه تحلیل نمودارها برای گذشته و رفتار آنها پس از اخبار دنبال میکنم. شباهت اخبار و کامنت ها در شبکه های اجتماعی و … به یکدیگر کاملا مشخص میکند که اینها همه از یک نقطه نشات میگیرد. حتی این رفتارها را با رفتارهای زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد مقایسه کردم. اینها همه سازمان یافته است. به صراحت میتوان گفت یا توسط دولتمردان و یا یک گروه اصلی در کشور انجام میشود.
    صحبت های شخصی که زیر این فشار اقتصادی، کمرش ….
    از سایت تجارت نیوز به دلیل شفافیت تشکر میکنم

  • ناشناس

    تو رو خدا سیستم بانکداری و بودجه ریزی را اصلاح کنید

  • ناشناس

    ملت بخرید بخرید تا تموم نشده برید تو صف بایستید.آخه تاکی نادانی…!!

  • لیلا

    سلام دیدین وقتی تقاضا برای خرید طلا نباشه قیمت افت می‌کنه مردم طلا نخریدن طلا ارزان شد انشا الله شاهد کاهش اقلام دیگه هم باشیم