کد مطلب: ۴۸۷۳۸۹

آغاز پیش فروش سایپا از امروز

آغاز پیش فروش سایپا از امروز

طرح پیش فروش 9 محصول سایپا از ساعت ۱۴ امروز سه‌شنبه به مدت سه روز کاری آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خودروسازی سایپا از ساعت 14 امروز سه‌شنبه 6 آبان ماه به مدت ۳ روز فروش اینترنتی 9 محصول خود را آغاز کرد.

متقاضيان خريد محصولات سايپا تا سه روز آينده مي‌توانند با ورود به سايت اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا نسبت به ثبت نام و انتخاب 9 مدل خودرو اقدام كنند.

براساس اطلاعیه سایپا، متقاضيان محترم و نمايندگي‌هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا مي‌رساند در راستای ايجاد امكان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضيان خريد خودرو، ايجاد ساز و كار شناسايي و عرضه به مصرف كنندگان واقعي، شرايط جديد پيش فروش محصوالت گروه خودروسازي سايپا به شرح ذيل اعلام مي‌گردد:

2

متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز (به مدت ۳ روز) به صورت شبانه روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

شرايط اختصاصی بخشنامه:

1 -درصورت ثبت نام بيش از ظرفيت تعيين شده براي خودروهاي تحويلي در اين طرح ، پس از پايان ثبت نام اوليه و پس از صحت سنجي اطالعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتي ، قرعه كشي به تفكيك هر خودرو جهت انتخاب متقاضيان نهايي و اولويتبندي زمان تحويل خودرو مطابق ضوابط ابالغي از كميته خودرو صورت خواهد پذيرفت.

2 -ظرفيت ثبت نام در روش فروش فوق متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازي سايپا مي‌باشد.

3 -فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي سايپا ظرف 4 روز پس از اتمام قرعه‌كشي اعلام خواهد شد. (كليه متقاضيان محترم ميبايست پس از پايان ثبت نام و قرعهكشي به سايت فروش اينترنتي گروه سايپا مراجعه و از نتايج قرعه كشي مطلع گردند).

4 -پس از اعلام نتايج قرعه‌كشي، منتخبين فروش فوق‌العاده مي‌بايست ظرف مدت 170 ساعت نسبت به واريز وجه اقدام نمايند.

5 -در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر، امتياز ثبت نام متقاضي منتخب شده در قرعه‌كشي ابطال خواهد شد.

6 -در روش فروش مذكور، مبلغي از بهاي خودرو كسر مي‌گردد و سند خودرو بمدت يكسال در رهن شركت سايپا باقي خواهد ماند، كه باقيمانده بهاي خودرو و هزينه‌هاي متعلقه در زمان فك رهن دريافت
مي‌گردد. ضمناً در صورت عدم اقدام براي فك رهن، پس از يكسال توسط مشتري، جرايم تأخير مطابق ضوابط در حساب مشتري لحاظ مي‌گردد.

7 -امكان تسويه پيش از موعد و فك رهن به هيچ عنوان ميسر نمي‌باشد. بديهي است پس از مدت يكسال و تسويه حساب بهاي خودرو توسط مشتري، سند خودرو از رهن خارج مي‌گردد.

8 -امكان انتخاب بسته گارانتي بدنه پايه و بسته آپشن براي خودروها بصورت اختياري فراهم مي‌باشد.

متقاضياني كه از خرداد ماه سال جاري تاكنون جهت شركت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش يكساله و پیش فروش مشاركت در تولید نسبت به ثبت اطالعات شخصي و دريافت كد كاربري و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبين طرح‌هاي مذكور نبوده‌اند نياز به دريافت مجدد كد كاربري و كلمه عبور ثبت نام ندارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    درد خوردن

  • ail

    ای مردم تو خدا ماشین نخرید بیارن پایین

  • ناشناس

    خوبه که هر روز هم قیمتا رو بالا می برن. اونایی که ماشین میخوان چرا اونروزی که التماس میکردن با یک سوم این قیمتا نخریدید. هر چی میکشیم از دست خودمونه الان هم اگه هجوم نبرید هم کارخونه قیمتو بالا نمی‌بره و هم اونایی که ماشینا رو انبار کردن میارن تو بازار.مگه حقوق ما هر سه ماه یکبار با تورم اضافه میشه که اینا از خودشون قانون در آوردن

  • ناشناس

    واقعا با این شرایط هرچند الان از بازار ازاد بخرید باز تا زمان تحویل اینا سال دیگه پنجاه میلیون جلوترید در ضمن هم یک سال ماشین زیر پاتون بوده هم تا سال دیگه یک سال کارکرده شما پنجاه میلیون بیشتر از شرکت سودکرده چه برسه از قیمت بازار

  • ناشناس

    اگه مردم نخرن قیمتا مث هلو میاد پایین

  • ناشناس

    قبلانا یه سودی ام بابت پولی که واریز می کردم به عنوان پیش پرداخت حساب می کردن الان نه قیمت قطعی میکن نه حرفی از سود اینا است

  • مسعود

    واقیعت تلخ اینه که همه ما داریم توی این کشور زندگی میکنیم خودرو هم در انحصار کامل دولت هست،آقایانی که شعار میدن نخرین،نخرین پس چی سوارشیم،اینهاهمه بیت مشکه…هرکی داشت بگیره دست کمش اینه که پول چند برابر به دلال و بازار نمیده

  • ناشناس

    سزای گران فروشی نخریدنه

  • ناشناس

    الا برکتالا

  • ناشناس

    من ازابتدا تا الان ک ۳۵سالمه ماشین نداشتم الان خیلی دوس دارم اما نمیخرم پول بنزو میگیرن لگنی چون پراید میدن ،نخرید