خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۳۶۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نخستین تحرکات بورس هفته / گروه دارویی در صدر تقاضا

نخستین تحرکات بورس هفته / گروه دارویی در صدر تقاضا

در مرحله پیش گشایش بورس امروز تقاضا در نمادهای دارویی و غذایی زیاد است و همچنین برخی نماد شاخص‌ساز مانند شستا تقاضای بیشتر از عرضه دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش گشایش بورس امروز نمادهای گروه دارویی ماند دتوزیع و داوه بیشترین تقاضا در بازار سهام را دارند و از طرفی اکثر نمادهای شاخص‌ساز نیز عرضه و تقاضایی متعادل دارند.

نماد شستا در جریان معاملات امروز تقاضایی بیشتر از عرضه دارد و روند مثبت این نماد می‌تواند تاثیر زیادی بر روند شاخص کل داشته باشد.

گشایش بورس 13 دی

همچنین کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند در جریان معاملات این هفته از بازار سهام تک‌سهم‌ها صنایع پیشرو بازار سهام باشند اما از طرفی برخی کارشناسان عقیده دارند نمادهای شاخص‌ساز در جریان معاملات این هفته رشد بیشتری خواهند داشت.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناصر سردرودی

    بورس بازم منفی همان آش همان کاسه

  • همشهری

    همه رفتن دوج کوین و بیت کوین بخرین بورس منفی خداحافظ

  • همشهری

    عرضه اولیه بوعلی تمام مثبت کی میگه بورس منفی ??

  • نقی

    شاخص تا ۱۲۰۰۰سر میخوره الکی جو ندید

  • ناشناس

    داستان تعریف می کنید پالایشی ها چند ماه منفی هستند وعده سر خرمن تا کی

  • ناشناس

    گول مرحله پیش گشایش رو نخورید. معامله‌گران حرفه‌ای و بزرگ در این مرحله وارد نمی‌شن، مگر اینکه موقعیت خیلی اکازیون باشه. این مرحله رو گذاشتن برای فریب‌دادن افراد تازه‌وارد.

  • ناشناس

    نقاط حمایتی شاخص 1360000 و بعد از آن 1320000 خواهد بود و به احتمال 99 درصد روی یکی از این دو حمایت باید شاخص برگردد و رشد شارپی شاخص شروع میشود ……. توی بدترین حالت که خیلی بعید به نظر میرسد و احتمالش خیلی کم هست شاید شاخص تا 1270000 هم پایین بیاید …… ولی چیزی که مشخص هست توی همین هفته نوسانات شاخص به اتمام خواهد رسید و رشد شارپی بورس شروع میشود پس دوستانی که صبر کردن لطفا این هفته هم صبر کنید و هیجانی رفتار نکنید …..

  • ناشناس

    میخواستن مردمو گول بزنن با بورس که به اهدافشون رسیدن

  • ناشناس

    هزار بار گفتم و باز هم میگم
    بورس تو ایران کارایی خودش برای همیشه از دست داده
    بورس هر چقدر هم رشد کنه در اینده .باز مردم اعتماد نمیکنن . چون میدونن دام هست

  • ناشناس

    نماد شستا توی بهترین قمیت قرار داره و حقیقی گله ای رفته صف فروش و حقوقی مثل جارو برقی داره میخره ………. وقتی میبینم حقیقی داره ضرر میکنه و حقوقی توی کف قیمتی میخره و در اینده سود عالی خواهد کرد چقدر لذت میبرم ….. واقعا با دیدن ضرر حقیقی هیجانی لذت میبرم …. بفروشین افرین بفروشین و با ضرر خارج بشین دیگه برنگردیا افرین پسر خوب بفروش پولتو بردار برو اینجاجای تو نیست ….. بورس جای افرادی نیست که گله ای رفتار میکنن …. خودتون قضاوت کنید وقتی حقیقی هیجانی توی صف فروش قرار میگیره یاد چه گله ای میوفتید …. خخخخخخخخخخخخخخخخ