کد مطلب: ۵۰۵۷۲۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش گشایش بورس امروز ۲۱ دی ماه ۹۹

پیش گشایش بورس امروز ۲۱ دی ماه ۹۹

در مرحله پیش گشایش بورس امروز عرضه در نمادهای شاخص‌ساز بیشتر از تقاضا است، اما به نظر می‌رسد عرضه در بورس امروز کمتر از دیروز است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نظر در مرحله پیش گشایش بورس امروز عرضه نسبت به روز گذشته کمتر باشد اما احتمالا شاخص کل با روندی نزولی کار خود را آغاز می‌کند.

نمادهای خودرویی و بانکی و فلزات عرضه زیادی در بورس امروز دارند.

گشایش بورس 21 دی

حمید اسدی، حقوقدان بازار سرمایه در رابطه با امروز گفت: معاملات امروز با روند نزولی همراه است اما تعادل در بورس فردا از امروز بیشتر است. از طرفی به نظر می‌رسد هنوز می‌توان به بورس امیدوار بود.

این کارشناس در رابطه با بازارگردانی‌ها گفت: احتمالا قراردادهای بازارگردانی جدی‌تر اعمال شود تا نقدشوندگی سهم‌ها بیشتر شود.

همچنین به نظر می‌رسد در معاملات امروز سهم‌های کوچک روند بهتری داشته باشند و احتمالا شاخص هم‌وزن مثبت باشد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ....

    دیگه از این تابلوتر هم میشه هم با هم سبز.نگید به خاطر مرحله دوم حمایت صندوق توسعه ملی از بورس مثبت شد که کسی باور نمیکنه حتما باید صدای مردم در بیاد .شماها چقدر پوست کلفتید.دولت بی تدبیر و ریاکار

  • میلاد

    اقای دولت دست از سر بورس بردار دستوری میبری بالا دستوری میاری پایین الان داری دستوری همه را سبز میکنی هفته بعد دوباره دستوری چند هفته منفیش میکنی .بزارین بورس راه خودشو بره

  • ناشناس

    دیگه برای همه ثابت شده بود که این بازار بورس کاملا دستوریه این هم دستور امروز برای سبز شدن !
    میدونید چیه اونی که تو بورکینافاسو و آنگولا هم زندگی میکنه فهمیده بورس ایران دستوریه چه برسه به خود ما….

  • ناشناس

    بهتون قول میدم بازاربورس محاله درست شه!
    اگه قیمت مسکن ودلاروقیمتای دیگه تواین کشورپایین اومدبورسم درست میشه.حالاببینین کی گفتم؟خوشحالم ازمردمی که فهمیده وعاقلن وبه مثبت بودن موقتی ودستوری بورس توجه ندارن.اینومیشه ازکامنتافهمید.برین بابا!خودتونومسخره کردین!دیگه حناتون واسه ماسهامداراومردم هیچ رنگی نداره!ازاین همه دروغ وفریبی که مردمومیدین ازخداشرم کنین!شرررررررم

  • ناشناس

    باز ملت دارن میفروشن. بد میگن چرا کسی حمایت نمیکنه. شما بفروشید زودتر برید

    • ناشناس

      تو عامل حقوقی هستی ملت با ضرر که نمی فروشند عزیز برادر ،خودت میدونی کد به کد هستش،با حرف شما هم ما نمی ترسیم بفروشیم

  • ناشناس

    خودرو و خساپا و خگستر را به هیچ وجه زیر ششصد تومان نخواهیم فروخت و گول کد به کد ومنفی زورکی را نخرید و فقط نفروشید این سهما برای این منفی میکنند تا کارمزد ومالیات و نوسان بگیرن فقط نه به فروش الان بعضی از سهمای بنجول و کوچک ۷۰ دصد قیمتشان بالاتر از خودرو هستش که درمقابل خودرو هیچ هستند ،فقط نه به فروش
    این سهم سهام عدالت هم خیلی کم داره یک درصد پس جای نگری از عرضه آبشاری سهام عدالت را نداره بعضی از سهم ها ۳۰درصد سهام عدالت درسبدشان هست

  • یک میلیاردر ایرانی

    سلام
    یک پیشنهاد دوستانهسال اینده از اول شهریور بازار بسیار خوب می شودبهتر است فعلا نقد باشیدسهم هم دارید می توانید بفروشید
    وچند ماه بعد درقیمت مناسب تر بخریدتصمیم با شما
    تحقیق کنید بعد تصمیم بگیرید که بمانید
    یا برویداحتمال زیاد ریس جمهور بعدیجناب ریسی هستند
    سال خوبی برای بورس خواهد شداین مطلب را در خاطرت داشته باشددر هیچ بازاری فعلا سرمایگذاری نکنید

  • یک میلیاردر ایرانی

    سلامبه هیچ بازار گردانی هم پول یا سهام خود را برای سبد گردانی ندهیدضرر شما بیشتر خواهد شدتصمیم با شما

  • ایمان

    arash:
    دوستان معاملات امروز بورس نکته جالب و عجیبی تو نماد شراز داره که البته چند روزه این جریان کم و بیش اتفاق میفته و اینکه این نماد امروز تنها با نصف حجم مبنای معاملات دقت کنید تنها با حجم معاملاتی به اندازه نصف حجم مبنا پایانی مثبت داشت و اخرین معامله مثبت 2/75 درصد بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دوستان بازار به جای جالبی رسیده و تقریبا در هیچ نمادی سهامداران حقیقی فروشنده نیستن و این صفهای فروش بدون استثنا فیک و فقط اردر ترس و صرفا برای بچنگ اوردن سهام سهامداران خرد به دستور دولت هست.
    دولت برنامه ریزی جالبی برای بورس کرده و اینکه اگه بخواد بازار استارت رشد رو بزنه سهام زیادی نباید در دست سهامداران خرد و مردم عادی (که بیشترین پودر شدن سرمایه هم متعلق به سهامدار خرد هست) .. بمونه و از نظر دولت بهترین حالت ممکن اینه که سهامداران خرد دوباره در سقف قیمتی دوباره باید سهم بخرند تا دولت و حضرات مستفیذ شوند.
    قطعی چند باره کارگزاریها هم در همین راستا و بخاطر عدم امکان برداشتن اردر فروش سهامداران خرید هست.به نظر شخصی بنده باازار بورس در بازه زمانی کوتاه مدت حداکثر دوماهه(امکان دارد حتی تا یک هفته دیگر این سناریو اتفاق بیفتد) آبستن اتفاقات جالب و هیجان انگیزی خواهد بود که دیدنی خواهد بود.
    دولت بصورت دستوری تنها برای به چنگ اوردن سهام مردم عادی انهم با یک چهارم و بیشتر فنر بورس را بزور و با فریبکاری نگه داشته..