کد مطلب: ۴۸۵۹۳۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

روز متفاوت در بورس هفته / صف خرید در نماد خودرو

روز متفاوت در بورس هفته / صف خرید در نماد خودرو

به نظر می‌رسد در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز وضعیت عرضه و تقاضا نسبت به روزهای قبل بهتر است و تقاضا در برخی نمادهای بانکی و نماد خودرو بیشتر از عرضه است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که تمام روزهای قبلی هفته روند بازار سهام به شدت نزولی بوده و عرضه سنگین در اکثر نمادها باعث صف‌های فروش میلیونی در بازار سهام شده بود اما به نظر می‌رسد روند بازار سهام امروز با توجه به جمع شدن برخی از صف‌های فروش در استانه پایان بازار دیروز بهتر از روزهای گذشته باشد.

هر چند ممکن است به دلیل تداوم عرضه در کلیت بازار سهام روند شاخص کل نزولی باشد اما احتمالا در ادامه روند معاملات شاخص کل از منفی به مثبت حرکت خواهد کرد.

گشایش 30 مهر

در مرحله پیش گشایش امروز بازار سهام نمادهای بانکی و نماد خودرو تقاضای خوبی دارند اما نمادهای فلزی که جزو شاخص‌سازان بازار سهام نیز هستند روندی منفی و عرضه سنگین دارند.

شاید یکی از دلایل منفی بودن روند گروه فلزات اساسی به بحث قیمت‌گذاری غیر متعارف فولاد بازگردد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حواستون باشه با بازی کردن باقیمت و پایین آوردن اون میخوان هیجان وارد کنن وبفرستن توصف فروش . گول نخورید و فقط بخرید

  • ناشناس

    خیلی جالبه
    یه شایعه درست کردن و سهام فولاد و ده درصد زیر قیمت از مردم خریدن. بعدشم شایعه تکذیب شد.
    نامردین اگه فکر منفی بکنین. اینها همه قسمت هست. نا شکر نباشین !!

  • ناشناس

    نوسان ندید. توصف فروش نرید

  • ناشناس

    امروز فروش= ضرر

  • ناشناس

    دارن جون میکنن نوسان بگیرن . نه به فروش . فقط خرید

  • ناشناس

    مكانيزم بورس الان طوري هست كه دائم رو سهم ها حباب مثبت و حباب منفي تشكيل ميشه مردم گله ايي خريد و فروش ميكنن چون اكثريت معامله گر هاي حقيقي دانش بورسي ندارن سهم ها بيش از حد ارزششون بالا ميرن يا بيش از حد پايين ميان

    • ناشناس

      این حقیقی هایی که شما می فرمایید هیچ قدرتی تو بازار ندارند، خیلی از سهامدارها الان تو ضرر 50 درصدی هستند مثل خود من ، ولی نه خرید می کنن نه فروش چون سرمایه تو بازار قفل شده، جهت بازار رو حقوقی و سهامدار عمده داره تعیین می کنه که صبح بلند میشی می بینی سهم تا دیروز منفی رفته مثبت یا برعکسش.

  • ناشناس

    جالبه یه سری تا بازار مثبت میشه شروع به تحلیل می کنن، حداقل سر خودتون رو کلاه نزارید بشینید ببینید چه تصمیمی واسه سرمایمون گرفتن و تا کی قراره تو ضرر باشیم، تا دیروز سهم 1.5 میلیارد فروشنده داشت امروز 400 میلیون خریدار، از دیروز تا امروز چه اتفاقی واسه اون شرکت افتاده؟ از دیروز تا امروز چه اتفاقی افتاده که بازاری که همه سهم هاش طبق تحلیل همین کارشناسان دلال حباب داشت امروز ارزش خرید دارن؟

  • ناشناس

    امروز ته بازار و يه كم سبز ميكنن كه بگن سبز شده

  • ناشناس

    تا این خودرویی ها بخواد جمع شه ما سهام داران کچل می شیم لعنت به خودرویی ها

  • حمیدرضا

    این هم یک بازی کثیف دیگه برای انداختن صندوق دارا سوم به ملت بیچاره ،، دقیقا همون بازی که موقع پالایش یکم راه انداختن ، بازار رو مثبت کردن تا مردم تشویق به خرید بشن . واقعا چرچیل رو درس میدن این حضرات .