کد مطلب: ۴۵۱۶۸۳

بورس هفته را چگونه آغاز می‌کند؟ / بانکی‌ها بازیگران اصلی پیش‌گشایش

بورس هفته را چگونه آغاز می‌کند؟ / بانکی‌ها بازیگران اصلی پیش‌گشایش

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه ۳ خردادماه، نمادهای بانکی هم بیشترین صف خرید و هم سنگین‌ترین فشار عرضه را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه ۳ خرداد، تعادل نسبی در عرضه و تقاضا حاکی از آن است که امروز نیز از رشد شدید شاخص کل خبری نیست و احتمالا بورس شروعی منفی را داشته باشد.

در آغاز مرحله سفارش‌گیری سه نماد بانکی ونوین، وگردش و وآیند به ترتیب با ۳۰۱، ۱۷۶ و ۱۱۱ میلیون حجم صف خرید، بیشترین تعداد متقاضی را دارند و در طرف عرضه نیز دو نماد وتجارت و وبصادر صف‌های فروش بالای ۱۰۰ میلیونی تشکیل داده‌اند.

1 1 10

بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز می‌کند که هفته گذشته پس از مدت‌ها روند صعودی، بورس یک هفته نزولی را پشت سر گذاشت و شاخص کل بیش از سه درصد ریزش داشت. موضوعی که موجب نگرانی بسیاری از فعالان بازار سهام به خصوص معامله‌گران تازه‌وارد شده بود. در این هفته همچنین قرار است دو عرضه اولیه در روز چهارشنبه انجام بگیرد. این در حالی است که بر اساس نظرسنجی تجارت‌نیوز، تحلیلگران بورسی انتظار دارند که بازار در این هفته که تنها ۳ روز معاملاتی دارد، تغییر چندانی نکند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به زودی بورس افزایشیه

    • حسنی

      هیچ افزایشی در کار نیست. با دادان آدرس غلط لطفا موجب زیان افراد نشوید. تمام علائم حاکی از سقوط بزرگ است.

  • نصرالله

    چقدر بهتون گفتیم جوگیر سفته بازان و دلالان کو کارگران بورس نشوید حباب بزرگ بورس در حال ترکیدن است هر چه زودتر خروج کنید تا سرمایه های خود را از دست ندادید. توصیه اکید به تازه واردها در گرداب بورس غرق نشوید.