کد مطلب: ۴۵۹۶۹۶

بورس سه‌شنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / کدام نمادها صف خرید میلیاردی دارند؟

بورس سه‌شنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / کدام نمادها صف خرید میلیاردی دارند؟

در جریان مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه ۱۰ تیر، سه نماد خساپا، وبصادر و خودرو روی هم رفته بیش از ۴ میلیارد صف خرید تشکیل داده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از اینکه شاخص کل بورس در روز گذشته با افتی ۱۰ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز جو حاکم بر اکثر نمادهای بازار مثبت بوده و به نظر می‌رسد بازار امروز شروعی سبز و قدرتمند داشته باشد.

2 55

در فرایند ثبت‌سفارش روز سه‌شنبه دهم تیرماه، حجم صف خرید سه نماد خساپا، وبصادر و خودرو روی هم رفته بیش از ۴ میلیارد سهم است. این در حالی است که اکثر نمادهای گروه پتروشیمی و بانکی نیز با افزایش تقاضا و صف خرید میلیونی همراه هستند.

بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز می‌کند که روز گذشته و پس از شروعی ضعیف و سقوط ۳۰ هزار واحدی شاخص در ۹۰ دقیقه ابتدایی معاملات، در نیمه دوم بازار شاهد ریخته‌شدن صف فروش اکثر نمادها و معامله در محدوده مثبت بودیم. موضوعی که باعث شد در پایان معاملات دیروز افت شاخص به ۱۰ هزار واحد کاهش پیدا کند.

بر اساس پیش‌بینی یک کارشناس بورسی، امروز نیز بازار در محدوده یک میلیون و پانصد هزار واحدی نوسان خواهد کرد و میزان نوسان بستگی زیادی به نرخ ارز دارد.

پیش از شروع معاملات امروز، نمادهای گروه سیمان به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف مبنی بر افزایش قیمت سیمان، متوقف شده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تارگت امروز 1550000
    صف خرید همه نمادها پابرجاس

  • علیرضا

    پیش بینی کارشناس شما برای چندمین بار البته بر عکس شد