کد مطلب: ۴۵۹۹۰۷

اولین جزئیات از پیش‌گشایش بورس چهارشنبه / شاخص آماده شروع قدرتمندی دیگر

اولین جزئیات از پیش‌گشایش بورس چهارشنبه / شاخص آماده شروع قدرتمندی دیگر

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام چهارشنبه ۱۱ تیر، سه نماد خساپا، وبصادر و خودرو همچنان صف خریدی میلیاردی دارند و تقاضا در اکثر نمادهای گروه‌های مختلف بالاست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه، صف‌های خرید میلیونی در بسیاری از نمادها نشان از ادامه روند صعودی شاخص در بازار امروز دارد. این در حالی است که از ساعت ۷ و ۳۰ صبح امروز ثبت سفارش در عرضه اولیه «سیتا» آغاز شده و تا ساعت ۱۱ و ۳۰ ادامه خواهد داشت.

2

بورس در حالی معاملات خود را از دقایقی دیگر آغاز می‌کند که دو نماد خودرویی خساپا و خودرو و همچنین و وبصادر با صف خرید میلیاردی همراه هستند. ضمن اینکه سطح تقاضا در کل بازار بسیار بالا بوده و اکثر نمادها با صف خرید همراه هستند. روز گذشته نیز شاخص کل با رشدی ۶۴ هزار واحدی رکوردی جدید در رشد روزانه از خود به جای گذاشت و با قدرت وارد کانال یک میلیون و ۵۴۰ هزار واحدی شد.

این در حالی است که به دلیل برگزاری عرضه اولیه، احتمال اختلال در ثبت سفارشات در معاملات امروز بورس بالاست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بابا اصلا کارگذراریا نمیرن این چه وضعشه خسته شدیم با این گندکاریا

  • رضا

    بازم آگاه…

  • ناشناس

    یکی جواببده پول فروش سهام عدالت چی شد اخه من مشکلم را به کجا وبه چه شعبه ی بگم اقای کارگزاری بانک صادرات که تا امروز ۱۱ تیر برایم فروشی ندادی من ۹ خرداد درخواست دادم بخدا لازم دارم خواهشا این هفته وجع فروش را بکارتم بریزید

  • چشم به راه

    حالاحالابایدمنتظرواریزی ۳۰درصدازبانک صادرات وبانکهاباشیم واقعاکه کارگزاری هاشون طلبکارشدندزنگ میزنیم می بینندهرروزبعدمیگندچقدرزنگ میزنیدمسولین بانک صادرات بفکرمردم باشیدمدام شماره همراه شبابهانه نکنیدمال من که درسته مال کسی هم درست نبودمخصوصاشباباپیامک بهشون اطلاع رسانی کنیدمردم دلگرم هم باشندمشکل درست بشه بااخلاص خدمت کنیدمنافع هم داره براتون