کد مطلب: ۴۶۱۲۷۹

بورس آخرین روز هفته را چگونه آغاز می‌کند؟ / استقبال معامله‌گران از خودرویی‌ها و پالایشی‌ها ادامه دارد

بورس آخرین روز هفته را چگونه آغاز می‌کند؟ / استقبال معامله‌گران از خودرویی‌ها و پالایشی‌ها ادامه دارد

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه ۱۸ تیر، حضور چندین نماد خودرویی و پالایشی در میان بیشترین دارندگان صف خرید، نشان از اقبال عمومی معامله‌گران به این گروه‌ها دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه ۱۸ تیر، سه گروه خودرویی، پالایشی و بانکی همچنان با تقاضای بسیاری مواجه هستند و این در حالی است که تقاضا در گروه فلزات اساسی به تعادل رسیده است.

2 10

وضعیت خوب گروه خودرویی و همچنین بانکی در حالی رقم خورده که در روزهای اخیر گروه پتروشیمی و پالایشی نیز با تقاضای زیادی مواجه شده‌اند. با این حال در طرف عرضه نمادهایی چون غصینو، چکاپا و ودی بیشترین حجم صف فروش را تشکیل داده‌اند.

بورس در حالی معاملات خود را از دقایقی دیگر آغاز می‌کند که پیش از شروع بازار نمادهایی چون شساخت، جم و مفاخر به دلیل افشای اطلاعات گروه الف با یک ساعت تاخیر بازگشایی خواهند شد. همچنین همانند روزهای گذشته زمان معاملات نماد سیتا از ساعت ۱۲ و ۳۵ تا ۱۳و ۴۰ و نمادهای خودرو و خساپا از ساعت ۱۳ و ۴۵ تا ۱۴ و ۵۰ خواهد بود.

روز گذشته شاخص کل اگر چه رشدی ۲۸ هزار واحدی را به ثبت رساند اما منفی بودن شاخص کل هم وزن نشان داد که فشار عرضه در کل بازار بیشتر از تقاضا بوده و احتمالا این فشار در نیمه اول معاملات امروز نیز مشهود باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • افشین

    این تازه واردا بروسو از هر لحاظ نابود کردند بخاطر حمله ور شدنشون به بورس هسته معاملات نابود کردند بورسو هیجانی کردند برید بیرون:|

    • ناشناس

      شما ظاهرن خودت تازه کاری….. هرچقدر سرمایه گذار بیشتر باشه بازار بهتره. به مردم چه ربطی داره هسته معاملات و کار گزاری ها کشش نداره

    • ناشناس

      مگه بورس ارث رسیده به شما که اینجور صاحبت میکنید یاکسی جای شماروتنگ کرده خودخواه از دماغ فیل افتاده خودت از روز اول حرفه ای بودی؟؟؟

  • حسین

    واسه تازه کارا مطالب با ارزشی بود ممنون

  • ناشناس

    همه چی دستوریه هرکی می گه من میدونم یک احمق تمام عیااره

  • 10

    بازار دستوریه.اگه پول از بورس بره بیرون دیگه نمیشه هیچی رو کنترل کرد

  • حسین

    کد بورسی چرا الکی میدین؟شرط دیپلم رو چرا برداشتین؟