کد مطلب: ۵۶۶۰۸۳

چاپ ۲ ساعته در خانه چاپ و گرافیک

چاپ ۲ ساعته در خانه چاپ و گرافیک

بالاترین کیفیت و بالاترین سرعت چاپ شعار خانه چاپ و گرافیک است. امکان چاپ ۲ ساعته تقریبا تمامی پروژه‌های چاپی شما در کنار دقت و شادابی بسیار عالی رنگ‌ها از ویژگی‌های ممتاز این مجموعه است.

در خانه چاپ و گرافیک می‌توانید کلیه پروژه‌های چاپی خود را ۲ ساعته از ما تحویل بگیرید. برای بهره‌مندی از چنین سرعت بالایی در چاپ باید از شیوه‌ای به نام چاپ دیجیتال استفاده کرد. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا و سرعت فوق‌العاده سبب شده چاپ دیجیتال به انتخاب اول اکثر افراد تبدیل شود.

چرا چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال فرآیند چاپ تصاویر دیجیتالی (فایل عکس با فرمت‌های مختلف jpg یا pdf یا …) است که به طور مستقیم بر روی انواع مختلف کاغذ و مقوا انجام می‌شود. برخلاف چاپ افست، در چاپ دیجیتال نیازی به صفحه چاپ نیست و فایل طراحی شما مستقیما روی کاغذ، مقوا یا انواع بسترهای کاغذی چاپ می‌شود.

به طور خلاصه چاپگرهای چاپ دیجیتال را می‌توان پرینترهایی با طرز کاری تقریبا مشابه با چاپگرهای خانگی دانست اما با سرعت و کیفیت بسیار بالاتر.

به دلیل همین که در چاپ دیجیتال نیازی به ساخت صفحه چاپ نداریم شروع فرآیند چاپ به محض ارسال فایل طراحی انجام می‌شود و هیچ محدودیتی برای چاپ در تیراژ پایین یا بالا نداریم. امکان چاپ از یک عدد وجود دارد تا هزاران عدد. همچنین امکان رفع اشکال در کلیه مراحل چاپ به آسانی قابل انجام است.

بطور خلاصه سرعت چاپ بالا، امکان چاپ در تعداد کم و امکان ویرایش آسان از مزیت‌های اصلی چاپ دیجیتال است.

کیفیت چاپ دیجیتال

سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که آیا سرعت بالای چاپ دیجیتال موجب از دست رفتن کیفیت آن می‌شود؟

بطور خلاصه، به هیچ وجه. در ابتدای ورود چاپ دیجیتال به دلیل نو بودن این تکنولوژی کیفیت چاپ دیجیتال به مراتب پایین‌تر از چاپ افست بود، اما به مرور و با بروز شدن دستگاه‌های چاپ دیجیتال تک‌تک مشکلات مربوط به کیفیت این دستگاه‌ها برطرف شده و امروزه چاپ دیجیتال در برخی از پارامترهای کیفی از چاپ افست نیز دقیق‌تر و با کیفیت‌تر عمل می‌کند.

کاربردهای چاپ دیجیتال

با چاپ دیجیتال هرچه نیاز دارید را می‌توانید چاپ کنید، کارت ویزیت، لیبل، برچسب و استیکر، تراکت، پوستر، تخته شاسی، فوم برد، بنر، انواع سازه‌های نمایشگاهی، کاتالوگ و بروشور، کتاب و جزوه، انواع اوراق اداری، فاکتور و سربرگ و پاکت نامه و… در پایین‌ترین تیراژ حتی یک عدد! و در کمترین زمان ممکن حتی ۲ ساعت کل کار چاپی شما انجام خواهد شد.

برای نمونه ۲ مورد از مهم‌ترین کاربردهای چاپ دیجیتال را باهم مرور خواهیم کرد تا بهتر با چاپ دیجیتال و انواع کاربردهای آن آشنا شویم:

لیبل، برچسب یا استیکر

IMG 20210725 112601

از مهمترین و پرکاربردترین کاغذهای چاپی مورد استفاده صنایع مختلف لیبل‌ها و برچسب‌ها هستند. این کاغذهای کوچک که یک طرف آنها چسبنده است (لیبل پشت چسب‌دار) پس از چاپ روی بسته‌بندی یا محصول شما می چسبند و به آسانی اطلاعات مورد نیاز آن را به خریداران خود اعلام می‌کنند.

لیبل، برچسب یا استیکر؟ هر اسمی که داشته باشد مهمترین برگه چاپی برای معرفی محصول شما و اطلاعات ضروری آن است. این برچسب‌های کوچک در اندازه‌ها و جنس‌های گوناگونی تولید می‌شوند پس انتخاب بهترین لیبل متناسب با محصول شما مهمترین قدم برای فروش محصولاتتان است.

مهمترین عامل برای انتخاب لیبل، محلی است که قرار است چسبانده شود:

برش مستقیم یا نیم تیغ (کاتر پلاتر):

لیبل‌ها از نظر نوع برش به دو دسته برشی و نیم تیغ تقسیم می‌شوند. در برش نیم تیغ فقط لایه رویی برچسب بریده می‌شود و لایه پشتی آن سالم می‌ماند تا بتوان برچسب‌ها را به راحتی جدا کرد. در برش ساده هر دو لایه برش می‌خورد و تنها به شکل برش مربع یا مستطیل انجام‌پذیر است.

اگر برچسب شما کوچکتر از ۴ سانتی‌متر است یا شکلی غیر از مربع و مستطیل دارد برش آن به صورت نیم تیغ یا همان کاتر پلاتر خواهد بود و در ابعاد بزرگتر از ۴ سانتی‌متر با شکل های مربع یا مستطیل برش مستقیم قیمت مناسب‌تری خواهد داشت.

انواع لیبل:

پس از انتخاب نوع برش لیبل، باید جنس لیبل خود را نیز تعیین کنید. لیبل‌ها از نظر جنس به مدل مختلفی تقسیم می‌شوند:

لیبل کاغذی: چاپ این نوع لیبل‌ها روی کاغذ پشت چسب‌دار انجام می‌شود، قیمت آن بسیار ارزان است ولی مقاومت و ماندگاری آن مخصوصا در برابر رطوبت کم است.

لیبل سلفونی: همان لیبل کاغذی هستند که برای افزایش مقاومت در برابر رطوبت و پارگی روی آن سلفون چسبانده می شود که به همین دلیل به آن ها لیبل سلفونی می گویند.

لیبل پی‌وی‌سی: چاپ این نوع لیبل روی pvc انجام می‌شود، ماده‌ای مانند پلاستیک و کاملا مقاوم در برابر آب. لیبل‌های پی‌وی‌سی کاملا ضد آب بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارند. این لیبل‌ها در دو دسته شفاف و سفید تولید می‌شوند که با توجه به نوع طراحی و محصولی که قرار است روی آن چسبانده شود انتخاب می‌شود.

لیبل متالایز: از لوکس‌ترین لیبل‌های موجود در صنعت چاپ با ماندگاری بسیار عالی و ظاهری بسیار شکیل، موجود در دو رنگ طلایی و نقره‌ای در دو نوع براق و مات

لیبل گچی: برچسبی خاص که به دلیل ماهیت ظریف خود کاربردهای بسیاری دارد. لیبل‌های گچی یا خرد شونده به آسانی پاره می‌شوند، و پس از چسبیدن به سطح مورد نظر سالم کندن آنها غیر ممکن است و به همین دلیل کاربردهایی مانند لیبل گارانتی و یا لیبل پلمب بسته بندی دارند.

در خانه چاپ و گرافیک با ورود به صفحه چاپ لیبل می‌توانید با انواع لیبل‌های کاغذی، سلفونی، پی‌وی‌سی‌های شفاف و سفید، لیبل‌های متالایز طلایی و نقره‌ای، برچسب اموال و لیبل‌های گچی خرد شونده (لیبل پلمب و گارانتی) آشنا شوید و با وارد کردن سایز و تیراژ قیمت هر یک را مشاهده بفرمایید.

کاتالوگ و ژورنال

IMG 20210725 112641

کاتالوگ و ژورنال با جلد سخت

کاتالوگ محصول همواره جزو مهمترین ارکان تبلیغاتی محصولات می‌باشند. کاتالوگ‌ها برگه‌هایی هستند که شامل عکس با کیفیت محصول و اطلاعات کلیدی و مورد نیاز آن محصول باشند، این برگه‌ها توسط انواع مختلف صحافی به یکدیگر متصل شده و برای معرفی محصول به مشتریان بالقوه داده می‌شود.

کاتالوگ‌ها می‌توانند در اندازه‌های کوچک و روی کاغذهای نازک چاپ شده و به عنوان راهنمای محصول درون بسته بندی آن قرار گیرد و یا اینکه به عنوان کاتالوگ تبلیغاتی روی کاغذهای بزرگ، جذاب و با کیفیت چاپ شوند.

ژورنال‌ها مدلی لوکس از کاتالوگ‌ها محسوب می‌شوند که بایستی علاوه بر بهره‌مندی از طراحی جذاب و گیرا، روی کاغذی لوکس و مقاوم چاپ شوند. ژورنال‌ها نماینده‌ای برای محصولی خاص هستند بنابراین برای طراحی آنها باید از عکس‌های با کیفیت و واقعی محصول استفاده کرده، نکات کلیدی متن آن به دقت انتخاب شود و برای چاپ آنها بایستی از کاغذی با کیفیت، چاپی تمام رنگی و پوشش‌های مقاوم و زیبا استفاده کرد.

حال چه برای محصول خود نیاز به کاتالوگی کوچک و ظریف دارید تا درون بسته بندی محصول بگذارید و چه نیاز به کاتالوگ و ژورنالی مستحکم به شکل کتابچه‌ای زیبا دارید چاپ دیجیتال کاتالوگ و ژورنال بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. می‌خواهید ژورنالی بسیار شکیل و رنگارنگ از محصولات جذاب خود داشته باشید تک تک صفحات را با پوشش سلفون براق درخشان کنید، می‌خواهید کاتالوگی کلاسیک و با پرستیژ از محصولات لاکچری خود داشته باشید از سلفون مخملی بسیار با کیفیت و یا سلفون مات استفاده کنید. در هر صورت با چاپ کاتالوگ و ژورنال با کیفیت می‌توانید برندینگ و معرفی محصولات جدید خود را وارد مرحله تازه‌ای کنید.

برای اطلاع از قیمت و انواع مختلف کاتالوگ و ژورنال کافی است وارد صفحه چاپ کاتالوگ خانه چاپ و گرافیک شده، خودتان تعداد و جنس صفحات را مشخص کرده، تیراژی که نیاز دارید را وارد کرده و قیمت نهایی و به روز را بصورت آنی مشاهده نمایید.

نمی‌توان کاربردهای چاپ دیجیتال را به این دو مورد محدود کرد، کاربردهای بیشماری از جمله چاپ کارت ویزیت، چاپ کتاب و جزوه، چاپ سربرگ، سرتیفیکیت، فاکتور، کارت دعوت و… برای این تکنولوژی مدرن چاپی وجود دارد که همه را نمی‌توان در یک مقاله جای داد، با این حال می‌توانید با مراجعه به سایت خانه چاپ و گرافیک، روی انواع کاغذ و مقوا در گرماژ مختلف (نازک یا ضخیم) محصول چاپی خود را با نهایت سرعت و کیفیت چاپ کنید.

چاپ جزوه، کتاب و دفترچه یادداشت

وقتی صحبت درباره چاپ کتاب در تیراژ پایین (تعداد کم) می‌شود تنها چاره چاپ دیجیتال کتاب خواهد بود. چه می‌خواهید چند صد جلد کتاب خود را چاپ کنید، چه می‌خواهید کتاب خود را بصورت آزمایشی در ده ها نسخه چاپ کنید و چه می‌خواهید تنها یک جلد کتاب برای هدیه به دوست، همکار و یا مشتری خود چاپ کنید چاپ دیجیتال در خدمت شما خواهد بود. در تیراژ پایین حرف اول و آخر را چاپ دیجیتال می‌زند.

چاپ جزوه نیز یکی دیگر از قلمروهای چاپ دیجیتال است. چه برای دوستان خود تنها چند جلد جزوه می‌خواهید و چه برای شاگردان خود به چند دهد یا چند صد جلد جزوه نیاز دارید چاپ دیجیتال بهترین گزینه شما خواهد بود. یک جلد یا چند صد جلد جزوه با صحافی سیمی، فنری یا چسب گرم درست مانند کتابی ظریف و زیبا را در عرض ۲ ساعت چاپ کرده و تحویل بگیرید.

با ورود به صفحه چاپ دیجیتال کتاب با وارد کردن تعداد صفحات، نوع صحافی و تیراژ مورد نیاز قیمت نهایی جزوه و کتاب خود را به آسانی مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که برای به صرفه‌تر شدن سفارش خود، کتاب خود را در حداقل بیش از یک عدد سفارش دهید.

چاپ دفترچه یادداشت نیز مانند چاپ کتاب به آسانی قابل انجام است، کافی است طرح مورد نظر خود را برای جلد و صفحات داخلی طراحی کرده یا از تصاویر آماده استفاده کنید و با انتخاب سایز، تعداد برگه‌های داخلی و تیراژ مورد نظر خود، قیمت بروز و نهایی را به آسانی مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید. دفترچه یادداشت در دو نوع جلد چرمی با صفحات قابل تعویض و یا جلد کاغذی با انواع صحافی قابل عرضه می‌باشد.

چرا خانه چاپ و گرافیک

بالاترین کیفیت و بالاترین سرعت چاپ شعار خانه چاپ و گرافیک است. امکان چاپ ۲ ساعته تقریبا تمامی پروژه‌های چاپی شما در کنار دقت و شادابی بسیار عالی رنگ‌ها از ویژگی‌های ممتاز این مجموعه است.

خانه چاپ و گرافیک با دارا بودن مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال رنگی با کیفیت عالی و رنگ‌های زنده برای چاپ روی انواع کاغذ با گرماژ متفاوت امکان چاپ تقریبا تمامی پروژه‌های چاپی شما را داشته و کارهای شما را با بالاترین سرعتی که تاکنون تجربه نکرده‌اید به دست شما می‌رساند. همچنین پرینترهای تک رنگ و مخصوص چاپ کتاب با بالاترین سرعت و کیفیت آماده چاپ کتاب، جزوه، دفترچه یادداشت، سررسید و کتابچه‌های شماست. دستگاه‌های برش مستقیم و برش بسیار دقیق نیم تیغ اتوماتیک امکان برش لیبل‌های زیر ۱ سانتی‌متر را با دقت فوق‌العاده برای شما فراهم می‌کند. از دیگر خدمات ما می‌توان به چاپ پلات در عرض‌های گسترده لارج فرمت، انواع پوشش‌های لمینت مات و براق و سلفون مات، براق و مخملی، انجام انواع صحافی منگنه ساده، منگنه دوبل، فنر، چسب گرم و سرد و جلد سخت سلفونی و گالینگور اشاره کرد.

در صورت داشتن هر پرسشی در مورد طراحی و چاپ با خانه چاپ و گرافیک تماس گرفته و از مشاوران تخصصی ما به رایگان بهره‌مند شوید.

وبسایت: digichapographic.com

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۱۰۳۶۰ - ۰۲۱۸۸۸۴۸۴۵۰

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امینیان

    چاپ دیجیتال برای چاپ کتاب خیلی عالیه. من سه تا فایل پی دی اف داشتم که هیچ جا نبود کتابشون فرستادم خیلی سریع برام چاپ کردن